חיפוש

אמן חושים לילדים

מתי בפעם האחרונה שאלתם את עצמכם – איך הוא עושה את זה? ובכן, כעת יש לכם את ההזדמנות – רון גליקסמן, אמן טלפתיה מוביל בישראל יעניק לכם מופע בלתי נשכח.

אמן חושים לחגיגת יום הולדת לילדים

בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי משמעותי באירועים בעבור ילדים, אשר הפכו להפקות של ממש. למעשה, כל הורה רוצה לספק לאורחים – בין אם מדובר במבוגרים ובין אם מדובר בילדים עצמם, את האטרקציה הטובה ביותר. אם בעבר התרגלנו לכך שמסיבת יום הולדת הסתכמה בחטיפים ובליצן, כיום ניתן לקדם את האירוע שלכם כמה שלבים קדימה, באמצעות שילוב של מופע על חושי מרתק, אשר אותו מעביר רון גליקסמן, אמן על חושים בולט בישראל אשר לו ניסיון של שנים על הבמות הגדולות ביותר בישראל ואשר הופיע בפני מאות ישראלים, ברמת שביעות גבוהה ויוצאת מגדר הרגיל.

נרות

רון גליקסמן – אמן על חושי ליום הולדת לילדים

כאמור, החשיבה לגבי האטרקציה המרכזית ביום ההולדת של הילד/ה היא חשיבה מעמיקה אשר צריכה לקחת בחשבון כי לרוב באירוע נוכחים גם מבוגרים, ועל כן חשוב לבחור באטרקציה אשר תשלב בין שני העולמות בצורה איכותית, מדויקת ומותאמת לתקציב. המופע של רון גליקסמן אשר משלב טכניקות יוצאות דופן של קריאת מחשבות והשתלבות של הקהל בפעילויות השונות יבטיחו כי הילדים כמו גם ההורים ייהנו בצורה יוצאת מן הכלל, כל זאת בזכות קסם אישי של עשהאל וחשיבה מעמיקה לגבי הנגשה המידע לילדים, כך שגם הם יוכלו  לקחת חלק פעיל באירוע ולהיכנס לתוך עולם קסום אשר משלב מיסטיקה, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתית והומור אשר הן חשובים מאוד לצורך התפתחות ופתיחות מחשבתית, גם כאשר מדובר בילדים קטנים. על כן, ילדכם החוגג יום הולדת יהווה ללא ספק את כוכב הערב, זאת לאור העובדה כי עשהאל אמן החושים משלב את ילד יום ההולדת בכמעט כל שלב במופע, כמו גם את ההורים, ועל כן מדובר בחוויה משפחתית יוצאת דופן אשר משלבת את מיטב עולם הקוסמים והמיסטיקה, אצלכם בבית או בכל מקום אותו תבחרו.

חוגגים יום הולדת בקרוב? לקיחה של רון גליקסמן תהיה ההחלטה הטובה ביותר בעבורכם

על מנת לחגוג את יום ההולדת של הילד/ה בצורה הטובה ביותר, הזמנה של אמן החושים רון גליקסמן תהווה ללא ספק את החוויה הטובה ביותר אותה תוכלו להעניק לו וגם לכם, כך שהיום הולדת תיחרט עמוק בזיכרון ובעיקר בלב ובמחשבה, מאחר ומדובר במופע דינאמי אשר משלב את מיטב הקסמים, מיסטיקה ומסתורין אשר ילדים כמו גם מבוגרים כל כך אוהבים. לתיאום הזמנה ליום ההולדת המתקרבת, ניתן ליצור קשר דרך המספר 054-6515743 והתחילו להכין את עצמכם לחוויה יוצאת דופן אשר תגרום לילדים וגם למבוגרים להישאר המומים, תוהים ובעיקר – מאוד מאוד מאושרים.

אולי תאהבו גם את

קומיקאי
מדוע דווקא קוסם לילדים?

ילדים הם בני אנוש קטנים ותמימים, המוח שלהם עדין מתפתח ותפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משלנו המבוגרים. לפיכך, רמת הסקרנות שלהם עצומה ויש להם צורך

קראו עוד »
כדור קסם ביד קוסם
האם קוסם לבת מצווה מתאים?

עולם מופעי הקסמים הנו עולם מגוון וכולל בתוכו שני ז'אנרים מרכזיים של קוסמים – קוסמי אילוזיות וקוסמי טלפתיה. אציין כבר בפתיח ששני סוגי הקוסמים יכולים

קראו עוד »