חיפוש

אמן חושים לבר מצווה באזור המרכז

בר מצווה היא אירוע משמעותי ביותר במסורת היהודית. המעבר מהילדות למקום בו הילד נדרש לקחת אחריות על מעשיו ולהפוך לעצמאי הוא סיבה לחגיגה. שמחה גדולה והתרגשות מלווה את תקופת בר המצווה, והאירוע הוא אחד מגולות הכותרת של תקופה זו.

אירוע בר המצווה לרוב כולל משפחה וחברים, והוא אירוע בלתי נשכח. כדי להפוך אותו למקורי, מיוחד ובלתי נשכח באמת – נדרשת אטרקציה מרכזית – אמן חושים. ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב שתדעו על אמן חושים לבר מצווה באזור המרכז.

 

אמן חושים לבר מצווה במרכז – האטרקציה המדויקת

אירוע בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח עבור החוגגים. עם זאת, הרצון ליצור אירוע מיוחד כך שגם המשתתפים ייהנו קיים. לאור העובדה כי אמן חושים הוא אטרקציה מרכזית ומיוחדת, היא נדרשת להיות מושלמת ומדויקת. מצד אחד קלילה ומקדמת אווירה כיפית ומצחיקה, ומצד שני מעניינת, מיוחדת וכזו המביאה איתה דברים שהמשתתפים עוד לא ראו.

 

מהו מופע אמן חושים?

אמן חושים הוא אדם המתמחה בתחום מסוים בקוסמות, ובפרט בכל הנוגע למחשבות – קריאת מחשבות והשפעה עליהן, חיזוי עתידות, עיסוק בחפצים דוממים ועוד. בעזרת שימוש בטכניקות הנוגעות למוח האנושי (פסיכולוגיה, NLP ועוד רבות) אמן החושים גורם למשתתפים להישאר בתדהמה.

בנוסף להיותו אמן בכל הנוגע למוח האנושי, אמן החושים יודע ומכיר את עולם הבמה וההופעות, ויוצר הופעה מותאמת לאירוע. הקסמים מתבצעים במספר תחומים, לדוגמת טלפתיה – קריאת מחשבות, גילוי שמות, השפעה על הדמיון והתחושות ועוד, יחד עם קסמי קלוז אפ – קסמי מחשבה וזריזות ידיים המתרחשים ממש מתחת לאף המשתתפים.

 

איך בוחרים אמן חושים מושלם לבר המצווה?

אמן חושים לאירוע בר מצווה צריך להיות מקצועי, מנוסה ומושלם עבורכם. כדי לוודא שהמופע אותו אתם בוחרים הוא הנכון לכם ביותר, ישנם כמה טיפים שכדאי שתכירו תחילה:

  1. איזו הופעה הייתם רוצים? לפני תחילת החיפוש באינטרנט, כדאי לבדוק קודם לכן מהי ההופעה שאתם מחפשים. החל מזמן או אופי ההופעה- כל אלו קריטריונים חשובים שתרצו שאמן החושים שאתם מזמינים יענה עליהם באופן המיטבי.
  2. אמן חושים מקצועי – תרצו לוודא שאתם בוחרים אמן חושים מקצועי, מוכר ובעל ניסיון בתחום ובהופעות מול קהל היעד הספציפי שלכם – ילדים וילדות בגילאי 12 ו13. רצוי לצפות בהופעות ואירועים קודמים של אמן החושים. בדקו מול אילו חברות או באיזה סוגי אירועים הוא הופיע, ובפרט האם הופיע בבר מצוות ואירועים דומים.
  3. תיאום ציפיות – בסוף, תרצו לוודא שאמן החושים מבין את האירוע ואת הצרכים שלכם ויודע להתאים את המופע ככל הניתן לחוגגים ואופי המשתתפים. רצוי ליצור תיאום ציפיות מול אמן החושים מעבר לפרטים הטכניים, לעדכן אותו באופי המשתתפים, אופי המופע ואת הקסמים המיועדים, לתת לו מספר פרטים על הילד החוגג ועוד.

 

קוסם מעביר אישה דרך טבעת

אולי תאהבו גם את

קומיקאי
מדוע דווקא קוסם לילדים?

ילדים הם בני אנוש קטנים ותמימים, המוח שלהם עדין מתפתח ותפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משלנו המבוגרים. לפיכך, רמת הסקרנות שלהם עצומה ויש להם צורך

קראו עוד »
כדור קסם ביד קוסם
האם קוסם לבת מצווה מתאים?

עולם מופעי הקסמים הנו עולם מגוון וכולל בתוכו שני ז'אנרים מרכזיים של קוסמים – קוסמי אילוזיות וקוסמי טלפתיה. אציין כבר בפתיח ששני סוגי הקוסמים יכולים

קראו עוד »
ידיים וכדור אש
אמן חושים לילדים

מתי בפעם האחרונה שאלתם את עצמכם – איך הוא עושה את זה? ובכן, כעת יש לכם את ההזדמנות – רון גליקסמן, אמן טלפתיה מוביל בישראל

קראו עוד »