חיפוש

איזה הפעלות קוסם מבצע בזמן הופעה ביום הולדת

ילדים בגילאי 4 עד 11 זקוקים להרבה מאוד גירויים על מנת להיות בעלי עניין וסקרנות לאורך זמן. לכן, כשחוגגים יום הולדת בהשתתפות ילדים בשכבות גיל אלה, חשוב להזמין אמן שמקיים מופע של 45 דקות, ולאחר מכן, מוסיף הפעלה או סדנא של 45 דקות נוספות.

כך, ניתן לגוון את הפעילות לילדים ולשמור על סבלנותם במשך כשעה וחצי. קיימות הפעלות רבות ומגוונות לילדים אולם, השילוב בין מופע קסמים להפעלה שקשורה בעולם הקסמים, הנו שילוב מנצח שמושך את מלא תשומת ליבם של הילדים.

 

מופע קוסמות

הרגע הזה בו נשמעות קריאות פליאה מפיהם של הילדים הוא הרגע בו אתם יודעים שיום ההולדת שארגנתם מצליח להצליח. הרגע הזה חוזר מספר פעמים לא מבוטל במופע של קוסם ליום הולדת. בנוסף, קוסם בדרך כלל משתף את הילדים במופע ומאפשר להם לחוות מהמקום הקרוב ביותר את הקסם, דבר זה מאדיר מאוד את ההנאה והסקרנות של הילדים.

חשוב לציין, קוסם ייתן לכם פתרון מלא לכל אורכה של מסיבת יום ההולדת, הוא יביא עמו מערכת הגברה תואמת לגודל האירוע ולצרכי המופע, הוא יביא פרסים והפתעות, והוא יוכל בסיום המופע שלו לקיים סדנת קסמים קצרה, שבה ילמד את הילדים לבצע מספר קסמים בכוחות עצמם.

 

סדנת קסמים

קוסמי ילדים מקצועיים, אל תזלזלו במושג הזה, יגיעו עם טריקים קטנים וחכמים אותם הם יחלקו כהפתעות לכל המשתתפים. כל טריק כזה הוא קסם אותו ילמד הקוסם במהלך סדנת הקסמים שתתקיים לאחר המופע. הילדים ילמדו לתפעל את הקסם הקטן ויוכלו לאחר מכן לבצע אותו מול כל אדם אחר, תוך שהם מתגאים בעצמם ומייצרים פליאה בצד השני, ממש כמו כל קוסם. סדנת הקסמים מפתחת מאוד את החשיבה ואת הקואורדינציה של הילדים.

 

משחקים שונים

ישנם קוסמים שמקיימים במהלך או אחרי המופע והסדנא מספר משחקים נחמדים בהם משתתפים כל הילדים, בחלק קטן של המשחקים משתתפים רק מספר ילדים שהתנדבו והשאר צופים ולאחר מכן מתחלפים, כך שכל הילדים משתתפים בסופו של דבר בכל משחק ושחק.

 

תחרות עם פרסים

ילדים אוהבים תחרויות, בעיקר כשמובטח פרס למנצח ולכן, קוסמים מגיעים למסיבת יום הולדת עם מגוון פרסים, שחלקם ניתנים רק למי שניצח בתחרות מסוימת אותה מנהל הקוסם. בחלק לא קטן של המקרים, מקיים הקוסם תחרות קסמים קצרה מיד לאחר סדנת הקסמים, במטרה לראות מיהם הילדים שהבינו הכי טוב כיצד לבצע את הקסמים שלמדו לעשות. בסיום התחרות יוכרז הקוסם של החגיגה.

 

טבלת הקסם

טבלת הקסם היא משחק מאוד כייפי שקל מאוד לשחק בו. כל ילד מקבל טבלת קסם מודפסת על נייר, שם ממתינות לו הוראות מה לעשות, תוצאת המשחק תמיד תהיה זהה ללא קשר לדרך אותה עושה המשתתף ובכך הקסם.

 

לסיכום

קוסמים הם אנשים יצירתיים, אי לכך, הם מנהלים פעילות של שעה וחצי ללא רגע אחד של שעמום מבחינת הילדים: מופע, סדנת קסמים, משחקים ותחרויות. שורה תחתונה, כיף גדול לילדים.

קוסם ליום הולדת

אולי תאהבו גם את

קומיקאי
מדוע דווקא קוסם לילדים?

ילדים הם בני אנוש קטנים ותמימים, המוח שלהם עדין מתפתח ותפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משלנו המבוגרים. לפיכך, רמת הסקרנות שלהם עצומה ויש להם צורך

קראו עוד »
כדור קסם ביד קוסם
האם קוסם לבת מצווה מתאים?

עולם מופעי הקסמים הנו עולם מגוון וכולל בתוכו שני ז'אנרים מרכזיים של קוסמים – קוסמי אילוזיות וקוסמי טלפתיה. אציין כבר בפתיח ששני סוגי הקוסמים יכולים

קראו עוד »
ידיים וכדור אש
אמן חושים לילדים

מתי בפעם האחרונה שאלתם את עצמכם – איך הוא עושה את זה? ובכן, כעת יש לכם את ההזדמנות – רון גליקסמן, אמן טלפתיה מוביל בישראל

קראו עוד »