חיפוש

הופעות בר מצווה שישאירו את חתן הבר מצווה מבסוט

בר מצווה הוא אירוע משמעותי ביותר בחייו של כל נער שמגיע לגיל זה. זה היום שמסמן את המעבר שלו מילדות לבגרות, והוא מהווה יום חגיגה לילדים, לחברים ולמשפחה. בכל הנוגע לבחירת הבידור לבר המצווה, המפתח הוא להצליח למצוא מופע מתאים ומושך גם לילד וגם לשאר האורחים. אז איזה סוגי מופעים ישאירו את חתן הבר מצווה שלכם מבסוט? בחרנו את המופעים המוצלחים ביותר

 

אמן חושים

אמן חושים מקצועי יוכל לספק עבורכם הופעה מרתקת, משעשעת ומפתיעה. אחד היתרונות של מופעים של אמני חושים הוא שהם יכולים להתאים לטווח רחב במיוחד של גילאים ואנשים- ילדים, מבוגרים, בנים ובנות. במופע זה אמן החושים יבצע טריקים מסוגים שונים, כגון קריאת מחשבות, טלפתיה, היפנוזה ועוד. מדובר במופע שמשאיר את הקהל עם פיות פעורים! אם אתם מחפשים אמן חושים מומלץ למופע בר מצווה ניתן לפנות אל רון גליקסמן אמן חושים.

 

סטנדאפיסט

אם אתם מחפשים מופע שיפיל אנשים מהכיסאות שלהם מרוב צחוק- כדאי לשקול לקחת סטנדאפיסט. סטאנדפיסט מקצועי יוכל להתאים את הבדיחות שלו למנעד הגילאים שבחדר ולתחומי העניין השונים. אפשר אפילו לספר לו קצת מראש על חתן בר המצווה כדי שיוכל לצחוק גם קצת עליו…מדובר במופע מהנה וכיפי שמייצר אווירה נעימה וקלילה באולם.

 

מופע להקה

מוזיקה היא דרך מצוינת לקרב בין אנשים וליצור אווירה חגיגית, על כן להקה חיה היא אופציה נהדרת למופע מרכזי באירוע בר מצווה. אפשר לבחור בלהקה שמנגנת את הז'אנר המוזיקלי האהוב על הילד, להקה שעושה גרסאות כיסוי ללהיטים מכל הזמנים וכדומה. ניתן יהיה גם לעלות את חתן בר המצווה לבמה כך שהוא יוכל לבצע שיר בעצמו עם הלהקה!

 

מופע קרקסות

יש כאלה שיחשבו שקרקס וליצנות מתאימים רק לילדים קטנים יותר- אך לא כך הדבר. יש להטוטנים שמבצעים טריקים שידהימו קהל בכל הגילאים ויגרמו להם לרצות לנסות לעשות זאת בעצמם. מופע קרקסות יכול לספק חוויה מהנה ואינטראקטיבית שילדים ומבוגרים יהנו ממנה כאחד. מדובר במופע שמשלב בין טריקים פיזיים והומור רב.

 

מופע ריקודי היפהופ

אם הילד שלכם נהנה ממוזיקת ראפ ומוזיקה שחורה- מופע ריקודי היפהופ יכול להיות הדבר הנכון עבורו. רקדני היפהופ יודעים להתנועע לפי הקצב בצורה יוצאת דופן, ודבר זה יכול לספק הנאה רבה למתבוננים במופע. אפשר אפילו לקחת רקדנים שילמדו את הקהל כמה צעדי ריקוד, כך שניתן יהיה להפוך את המופע לפעילות קבוצתית!

 

לסיכום

לסיכום, בבחירת מופע מרכזי לאירוע בר מצווה כדאי לקחת בחשבון את טווח הגילאים של האורחים ולבחור מופע משעשע ומהנה שיתאים לכולם. קיימים שלל מופעים מסקרנים שניתן לבחור מביניהם. עם המופע הנכון, בר מצווה יכול להיות חגיגה נהדרת ובלתי נשכחת לחתן בר המצווה ולשאר האורחים.

הופעות בר מצווה

אולי תאהבו גם את

קומיקאי
מדוע דווקא קוסם לילדים?

ילדים הם בני אנוש קטנים ותמימים, המוח שלהם עדין מתפתח ותפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משלנו המבוגרים. לפיכך, רמת הסקרנות שלהם עצומה ויש להם צורך

קראו עוד »
כדור קסם ביד קוסם
האם קוסם לבת מצווה מתאים?

עולם מופעי הקסמים הנו עולם מגוון וכולל בתוכו שני ז'אנרים מרכזיים של קוסמים – קוסמי אילוזיות וקוסמי טלפתיה. אציין כבר בפתיח ששני סוגי הקוסמים יכולים

קראו עוד »
ידיים וכדור אש
אמן חושים לילדים

מתי בפעם האחרונה שאלתם את עצמכם – איך הוא עושה את זה? ובכן, כעת יש לכם את ההזדמנות – רון גליקסמן, אמן טלפתיה מוביל בישראל

קראו עוד »