חיפוש

מדוע דווקא קוסם לילדים?

ילדים הם בני אנוש קטנים ותמימים, המוח שלהם עדין מתפתח ותפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משלנו המבוגרים. לפיכך, רמת הסקרנות שלהם עצומה ויש להם צורך אמיתי לחוות דברים שהם לא מצליחים להבין כיצד הם קורים, זה חלק מתהליך ההתפתחות שלהם. מופע של קוסם נותן להם מענה בדיוק במקום הזה של הסקרנות המתפתחת והניסיון להבין את מה שהעיניים רואות ולהסביר. ראו במופע קסמים זרז שמרוקן חלק מסוים במוח של הילדים וממלא אותו מחדש בשאלות חדשות ובכך מעשיר אותם בתפיסת מציאות שלא הייתה להם קודם לכן.

 

לחדד את החושים

קוסמים אלופים בביצוע פעולות שגם אנו המבוגרים לא מבינים כיצד הן באמת קורות, חשבו על ילדים שלא תמיד יודעים להסביר לעצמם דברים שלנו המבוגרים מאוד ברורים, ומה קורה למוח המתפתח שלהם כשהם צופים בפעולה בלתי מוסברת שמתבצעת אל מול עיניהם המשתאות. מחקרים הוכיחו שמוח האדם לא יכול לנוח במצב שבו קיים דבר לא פתור, לא מוסבר, לא מפוענח והוא יעבוד בצורה מואצת עד לקבלת פתרון. לכן, מופע קסמים מחדד מאוד את החושים של ילדנו והוא איננו עוד מופע או הפעלה ביום הולדת אלא, תרומה של ממש להתפתחותם.

 

הפתעה תמיד מסקרנת ומפעימה לב

הרגע משובב הנפש הזה שבו אנו שומעים את הילדים נפעמים מהפתעה קורה מספר רב של פעמים במופע של קוסם. באתר יאגו תמצאו קוסם שיפתיע את הילדים בכל כמה דקות מחדש, ירתק אותם למופע, ייצור בהם את הסקרנות וההתרגשות הרצויות וייתן להם משהו לזכור במשך זמן ממושך יחסית לילדים.

 

עסקת חבילה ליום ההולדת של ילדכם

קוסם בדרך כלל נותן לכם פתרון מלא לתוכן יום ההולדת של ילדכם ויש לו את היכולת להעסיק את הילדים למשך זמן ממוצע של שעה וארבעים וחמש דקות. מדובר על פי רוב בעסקת חבילה שכוללת מופע והפעלות או מופע וסדנת קסמים בסגנון מאחורי הקלעים של עולם הקסמים. למעשה, פרט למזון ומשקה לא תדרשו לדאוג לשום דבר אחר מכיוון שגם את מערכת ההגברה והתאורה יביא עמו הקוסם. בעולם המקצועי אומרים – כל הפתרונות תחת קורת גג אחת.

 

קסמים וצוחקים

טעות לחשוב שקל להצחיק ילדים והטעות הזאת מקריסה לא מעט אירועי יום הולדת שאליהם הוזמן אמן ילדים במטרה להצחיק והמטרה לא הושגה. לקוסמים קל יותר להצחיק ילדים מכיוון שהם מבצעים חלק מהקסמים על הילדים וזה כשלעצמו מייצר הרבה מאוד צחוקים בקרב הילדים. הסיטואציה בה מראים לילד ממרחק אפס דבר בלתי נתפס מייצרת אצלו תגובות מצחיקות שלא ניתן להתעלם מהן ולצחוק גם כן.

 

דווקא קוסם לילדים

לאור כל הנאמר על ידי במאמר אני מקווה ומאמין ששכנעתי אתכם שכדאי ואף מומלץ להזמין מופע של קוסם ליום הולדת של ילדים. אוסיף ואציין שהקוסם עונה מצוין גם על משוואת העלות מול התועלת ומחיר המופע שלו לא יאלץ אתכם לקחת הלוואה.

כלי קוסם

אולי תאהבו גם את

כדור קסם ביד קוסם
האם קוסם לבת מצווה מתאים?

עולם מופעי הקסמים הנו עולם מגוון וכולל בתוכו שני ז'אנרים מרכזיים של קוסמים – קוסמי אילוזיות וקוסמי טלפתיה. אציין כבר בפתיח ששני סוגי הקוסמים יכולים

קראו עוד »
ידיים וכדור אש
אמן חושים לילדים

מתי בפעם האחרונה שאלתם את עצמכם – איך הוא עושה את זה? ובכן, כעת יש לכם את ההזדמנות – רון גליקסמן, אמן טלפתיה מוביל בישראל

קראו עוד »