חיפוש

הגדלת חזה ללא ניתוח מהי

הגדלת חזה ללא ניתוח מהי

המילה "ניתוח" הייתה ועודנה מרתיעה ומפחידה, ואין כמעט אדם שלא יפחד מניתוח הגדלת החזה בו יתבצעו חתכים עמוקים שיגרמו לתהליך החלמה ארוך ומלווה בכאבים עזים.

עד לא מזמן זוהי הייתה האפשרות היחידה עבור אלו שמעוניינים בניתוח להגדלה של החזה אך מתברר שהיום אפשר לבצע הגדלת חזה ללא ניתוח, בלי תהליך החלמה ארוך ובלי כאבים עזים, בכתבה שלפנינו נסביר כיצד.

עם זאת, חשוב להקדים ולומר כי כאשר בוחרים לעשות הגדלת חזה ללא ניתוח באמצעים אחרים, לא יתקבלו התוצאות במידה שווה כמו אחרי הניתוח. עם זאת אם הפחד משולחן הניתוחים מונע ממך לבצע בכל זאת את הניתוח אז הרי שהליך זה יהיה הפתרון המושלם עבורך.

כך תגדילו את החזה מבלי לעלות על שולחן המנתחים

הגדלת חזה ללא ניתוח מבצעים באמצעות הזרקת חומר שנקרא מקרוליין אל מקומות ספציפיים בחזה והוא גורם לו להיות מלא נפח ומעוצב יפה. חומר זה הוא מעין ג'ל בעל נוסחה ייחודית המיצור על ידי חברה שוודית מוערכת ומוכרת בכל רחבי העולם הנקראת Q MED, החומר עצמו נחשב לחומר מילוי רפואי בטוח לשימוש.

החומר עצמו פשוט 'מתיישב' מתחת לעור וגורם לו להיראות מעוצב ובעל נפח. בטיחות החומר ומהירות ההתאוששות מביאות נשים רבות להעדיף את האפשרות הזו על פני שאר האמצעים. כך בדרך קלה ובטוחה הן יכולות ליהנות מתוצאות לאורך מספר חודשים.

חזה 5

יתרונות הגדלת חזה ללא ניתוח מהן

היתרונות של הגדלת חזה על ידי זריקות מקרוליין הם:

  • חוסכים את הניתוח הצפוי, ומשיגים חזה מעוצב ויפה יותר בלי כאבים ובלי חתכים.
  • אחרי הזריקה מרגישים מצוין ואין צורך באשפוז, בתחבושות לחץ או בתקופת החלמה ארוכה וכואבת, אפשר לצאת מיד לעבודה או לכל פעילות שגרתית שרוצים לעשות באותה שעה.
  • ניתן לבצע תיקון של צד אחד כאשר סובלים מחזה לא סימטרי, באמצעות הזרקה חד צידית.
  • חומר ההזרקה הינו מדויק, ואפשר לשלוט היטב על ממדי ההגדלה בצורה מדויקת מאד. כך לא קורה מצב שצד אחד גדול יותר מהצד השני או שיש הגדלה מעבר לפרופורציה. השליטה על החומר המוזרק היא מקסימליסטית ואפשר ליהנות מיידית מן התוצאה!

החיסרון אולי היחיד של שיטה זו הוא שתקופת ההשפעה של הזריקה מחזיקה בסה"כ מספר חודשים מועטים ולאחר מכן החומר מתפוגג לו בגוף והחזה חוזר למימדיו הקודמים, אם ברצונך לשמור על המראה הזקוף, המעוצב והמלא של החזה יש לעבור את תהליך ההזרקה שוב, פעולה שתגבה ממך תשלום מלא נוסף כל כמה חודשים.

אולי תאהבו גם את

ניתוח מתיחת בטן מהו

ניתוח מתיחת בטן מהו? ניתוח מתיחת בטן הוא הליך כירורגי המומלץ לכל מי שמראה הבטן הרפויה מטריד אותו, מתיחת בטן היא למעשה מתיחה של שרירי

קראו עוד »
ניתוח אף מהו

ניתוח אף מהו ניתוח אף אסתטי הוא הליך כירורגי שנעשה עקב סיבות אסתטיות שגורמות למטופל/ת להרגיש חסרי ביטחון ודימוי עצמי נמוך, מכיוון שהאף הוא איבר

קראו עוד »
כמה עולה הגדלת חזה

כמה עולה הגדלת חזה? מחירי ניתוח הגדלת חזה וניתוחים פלסטיים בכללותם מושפעים מכמה משתנים אשר גורמים למחירים לעלות או לרדת ביחס למחיר המוצע בשוק, המשתנים

קראו עוד »