חיפוש

כמה עולה הגדלת חזה

כמה עולה הגדלת חזה?

מחירי ניתוח הגדלת חזה וניתוחים פלסטיים בכללותם מושפעים מכמה משתנים אשר גורמים למחירים לעלות או לרדת ביחס למחיר המוצע בשוק, המשתנים העיקריים שגורמים למחיר להתייקר או להיות זול יותר הם:

  • המקצועיות והניסיון של הרופא המנתח – בימים אלו רופאים מנתחים רבים פועלים בתעשייה הפורחת והמשגשגת של ניתוחי הפלסטיקה, חלק מהם עושים זאת יותר זמן חלק עושים זאת פחות, חלק מתמחים בנושא ספציפי ( כמו לדוגמא ניתוח הגדלת חזה ) וחלק עושים זאת באופן גורף וידם בכל כמו שנהוג להגיד. רמת מקצועיותו והניסיון של הרופא המנתח בניתוח הספציפי יסייעו לשפר את סיכויי הצלחת הניתוח גם ברמה האסתטית של החזה לאחר תהליך ההחלמה וגם ברמה הבריאותית / בטיחותית… אך הרופאים המומחים אלו שכבר שמם הולך לפניהם דורשים עבור שעת עבודה בחדר הניתוח שכר גבוה פי שניים ולפעמים אפילו פי שלוש ממנתחים אחרים, זהו למעשה המשתנה המשמעותי ביותר במחיר של ניתוח הגדלת חזה.
  • רמת מתקן האשפוז בו תעברו את הניתוח ולאחר מכן גם תתאשפזו – לפני ניתוח הגדלת חזה או כל ניתוח פלסטי אחר שתבחרו לעשות תוכלו היום לבחור ברמת מתקן האשפוז בו אתם רוצים לעבור את הניתוח, יש באפשרותכם לעבור את ההליך הכירורגי במתקן ציבורי שיעלה לכם הכי פחות כסף מכל האפשרויות האחרות אבל בדרך כלל גם יהיה הכי פחות נוח מבחינת זמן האשפוז, השירות שתקבלו והפרטיות. מתקני אשפוז פרטיים כבר עולים סכומים גבוהים יותר אבל גם כאן יש הבדלים בין אשפוז אקסקלוסיבי לבין אשפוז פרטי רגיל, ההבדלים הם בדרך כלל ברמת השירות, רמת חדר האשפוז והפרטיות שתקבלו לאחר הניתוח. זהו משתנה שעלול לייקר את מחירו של ניתוח הגדלת החזה משמעותית, תלוי כמובן מה אתם בוחרים וכמה אתם רוצים להתפנק אחרי הניתוח.
  • סוג השתל שיוחדר לגופכן – בימים אלו קיימים סוגים רבים של שתלים וככל שהם יותר בטוחים ויותר איכותיים ככה גם עולים מחיריהם מן הסתם, בחירת השתל עלולה להגדיל את המחיר עד כמה אלפים. זהו המשתנה השלישי במחיר ניתוח הגדלת חזה.
חזה

אז כמה עולה ניתוח הגדלת חזה בערך?

אחרי שהבנו כי לניתוח הגדלת חזה אין מחיר אחיד ניתן לכם הערכת מחיר גסה של טווח בו סביר מאד להניח תמצאו גם את המחיר הסופי שלכם: טווח מחירים של ניתוחי הגדלת חזה בארץ עומד על 11,000-40,000 ש"ח.

רוצים הצעת מחיר שפויה עם מנתחים מעולים ומתקני אשפוז ברמה גבוה? מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם במהרה!

אולי תאהבו גם את

ניתוח מתיחת בטן מהו

ניתוח מתיחת בטן מהו? ניתוח מתיחת בטן הוא הליך כירורגי המומלץ לכל מי שמראה הבטן הרפויה מטריד אותו, מתיחת בטן היא למעשה מתיחה של שרירי

קראו עוד »
ניתוח אף מהו

ניתוח אף מהו ניתוח אף אסתטי הוא הליך כירורגי שנעשה עקב סיבות אסתטיות שגורמות למטופל/ת להרגיש חסרי ביטחון ודימוי עצמי נמוך, מכיוון שהאף הוא איבר

קראו עוד »
הגדלת חזה ללא ניתוח מהי

הגדלת חזה ללא ניתוח מהי המילה "ניתוח" הייתה ועודנה מרתיעה ומפחידה, ואין כמעט אדם שלא יפחד מניתוח הגדלת החזה בו יתבצעו חתכים עמוקים שיגרמו לתהליך

קראו עוד »