חיפוש

כשאני נקי אני מותק: כל מה שתצטרכו כדי לשמור על הגיינת הכלב

מגדלי כלבים רבים תוהים מדוע עליהם לרחוץ את כלבם ולצחצח לו שיניים? התשובה לכך היא כדי לשמור על בריאות הפרווה והשיניים וכדי להמנע ממצבים לא נעימים של ריח רע מפיו של הכלב, שיניים נרקבות, פרווה סבוכה ומדובללת שמציקה לכלב עליכם לטפח אותם ולשמור על בריאותו. בפט בסט תוכלו למצוא את כל מוצרי הטיפוח והבריאות עבור כלבכם בלחיצת כפתור ובמחירים משתלמים במיוחד.

 

בריאות הכלב

כלבים רבים נוטים לסבול מפרווה מדובללת ובריאות שיניים ירודה יותר מכלבים אחרים וזאת בשל נטייה גנטית או מבנה גוף שונה. תפקידנו כמגדלי כלבים הוא לדאוג שהשיניים והפרווה יהיו מטופחים על מנת לאפשר לכלב איכות חיים טובה. יש להתחשב בכך שעלויות הטיפוח היומיומי ישתלמו לנו בסופו של דבר כיוון שניתוחים לעקירת שיניים או קיצוץ פרווה סבוכה יעלו לנו הרבה יותר. בפט בסט תוכלו למצוא שמפו לכלבים ומוצרי טיפוח נוספים רבים.

 

כיצד תוכלו לשמור על בריאות הפרווה והשיניים של כלבכם?

הדרך הטובה והיעילה ביותר לשמירה על בריאות הפרווה והשיניים היא להבריש ולצחצח מדי יום. הרגילו את הכלב כבר מגיל צעיר לשגרה של טיפוח ולטעמה של משחת שיניים לכלבים והציעו לו חטיף כפרס על התנהגות טובה כדי שלא ייאבק בכם בזמן הטיפוח. בנוסף, תוכלו לספר את הכלב בעונות המעבר כדי לאפשר צמיחה של שיער חדש, אך המנעו מלעשות זאת בשיא החורף או בימי הקיץ הלוהטים כדי שעורו לא ינזק מן השמש. את השיניים ניתן לנקות גם באמצעות חטיפים דנטליים אשר מסירים אבן שן ומרעננים ריח רע מן הפה.

 

מוצרים נבחרים לטיפוח

באתר פט בסט תוכלו למצוא מוצרי טיפוח רבים עבור כלבכם, להלן מספר מוצרים מומלצים:

 

טרופיקלין ג'ל ללא ציחצוח

לכלבים שמתנגדים במיוחד לצחצוח ואינם משתפים פעולה, ניתן למרוח את הג'ל על השיניים. הג'ל מונע הצטברות אבן שן ומסיר פלאק.

 

חטיף כלבים דנטלי בטעם עוף

החטיף מתוצרת נוטריווט מיועד לאכילה כחטיף אך בזמן האכילה מתפזרים בפי הכלב אנזימים ומינרלים התורמים לבריאות הפה והחניכיים ושומרים על בריאות הכלב.

 

שמפו ים המלח לכלבים וחתולים

השמפו מכיל שמנים רבים המיועדים לריכוך הפרווה ולהקלה על הסירוק, מותיר את הפרווה נעימה למגע, בעלת ניחוח משכר ונקיה לחלוטין.

 

תרסיס שמפו ללא מים

ניתן לרסס את השמפו על גבי הפרווה ללא צורך בשטיפה, הספריי ירכך את הפרווה ויעניק לה ריח נעים לסירוק קל ונוח יותר.

 

לסיכום

שמירה קפדנית על בריאות השיניים והפרווה של כלבכם חשובה ביותר. פט בסט מציעה מגוון של מוצרי טיפוח לכלבים לשמירה על בריאות השיניים והפרווה. באתר תוכלו למצוא גם מזון לכלבים, צעצועים ועוד מוצרים רבים במחירים משתלמים במיוחד.

כלבים

 

אולי תאהבו גם את