חיפוש

ליל ירח מלא

מה זה ירוק על כחול זרחני שרוקד באמצע חוף ים, כאשר רגליו שקועות בחול לבן ומרחוק נשמע רעש הגלים המתנפצים של המים הצלולים? סביר להניח שמדובר בתייר שהגיע למסיבה בתאילנד. איזו מסיבה? תיכף נסביר.

בטוח כבר יצא לכם לשמוע על מסיבות חוף מטורפות שיש לתאילנד להציע. פול מון, הלף מון ושאר השמות הלא ברורים. מה זה? מאיפה זה הגיע? מתי זה קורה? והחשוב ביותר – זה שווה בכלל את הביקור? מיד נענה על כל השאלות, אחת אחת.

 

 מאיפה המסיבות הללו הגיעו אלינו?

כל סיפור המסיבות, נולד ב – 1985, כאשר התקיימה המסיבה הראשונה. כשמה כן היא, פול מון – מסיבת הירח המלא וזה אומר שכל ירח מלא, כל חודש, היא מתקיימת. תשאלו איפה? באחד החופים היפים של תאילנד .

 

 איפה מתקיימת המסיבה?

כפי שכבר ציינו, היא מתקיימת על אחד החופים היפים של תאילנד – קו פה נגאן. למה דווקא שם? התאים החליטו, שמדובר במקום עם ירח מלא היפה מכולם. ומי אנחנו שנתווכח עם הידיעה הזאת?

 

 מה קורה במסיבת הירח המלא?

כל חוף הים הופך להיות מקום מסיבה אחד גדול. גולת הכותרת היא כמובן אלכוהול, שנמכר פה 7\24, שכן הברים נשארים פתוחים כל הלילה בזמן המסיבה. אפילו שנדמה לנו שמדובר במסיבה אחת גדולה – מה שנכון בגדול – ישנה גם חלוקה למתחמים, שכן קיימות מספר במות, שעל כל אחת מהן מתנגן סגנון מוזיקה שונה.

 

 מה הקשר לצבעים זרחניים?

אחד המנהגים של מסיבת ירח מלא, זה לקשט את הגוף של המשתתפים בצבעים זרחניים, שבולטים בתאורת האולטרה סגול. תוכלו לעשות את זה בכוחות עצמכם או לשלם לאמן שיעשה את זה עבורכם. לא מדובר במשהו שהוא חובה, אבל ללא ספק, זה מוסיף מאוד לאווירה הכללית של המסיבה.

 

 ישנם תאריכים ספציפיים שהמסיבה מתקיימת בהם?

כאמור, כל חודש בירח מלא. תאריכים מתפרסמים מראש, כך שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם בצורה, שבה הוא מסונכרן עם המסיבה. רק בשביל הרחבת הידע הכללי, נספר לכם שהיו שנים בהן המסיבות לא התקיימו, בשל אבל לאומי שהוכרז במדינה, לאחר פטירתו של ראש בית המלוכה.

 

 ילדים והמסיבה – הולך?

חשוב שתדעו שלא מדובר באירוע שמומלץ לבקר בו עם הילדים. ההמון, הרעש, האלכוהול והמוזיקה הרועשת הם בהחלט לא חוויות שילדים צריכים, אלא אם כן ילד שלכם כבר בצבא. בכל מקרה אחר – לוותר.

 

 מה מאפיין את המסיבה

פרט לצבעי גוף זרחניים, חשוב לדבר גם על עניין האלכוהול. אז נכון שכבר ציינו את עניין האלכוהול כגולת הכותרת של המסיבה, אבל תרשו לנו גם להסביר את הכוונה. במסיבות הללו נמכרים דלי אלכוהול מפורסמים, שמורכבים מקרח, בקבוק שתייה חריפה (לרוב וויסקי) ושתייה מוגזת, לערבוב. מה הקטע? למסיבות הפול מון מגיעים בחבורה וזה הרבה יותר הגיוני לקנות דלי של אלכוהול לכולם, מאשר משקה לכל אחד ואחד. כן, זה לגמרי לא ברוח תקופת הקורונה, אבל כדאי שתהיו מעודכנים באחד הדברים המזוהים ביותר עם המסיבה.

 

 מסיבות נוספות

מסיבות ירח מלא זה שם דבר וכולם רוצים להשתתף בהם. בשביל שאף אחד לא יתבאס, אם תאריכי החופשה שלו לא חופפים את תאריכי המסיבה באותו החודש, המציאו מגוון של מסיבות אחרות , דוגמת מסיבת חצי הירח – הלף מון, מסיבת ירח כחול ועוד כמה ירחים אפשריים. מדובר במסיבות טובות אך הגדולה, המרשימה והמושכת יש רק אחת – הלא היא מסיבת הפול מון.

 

 כללי זהירות במסיבה

אל תיקחו דברים מאנשים זרים וזה תקף בנוגע לכל דבר – החל האוכל, דרך השתייה ועד חפצים חשודים אחרים. לא כדאי להביא איתכם חפצי יוקרה ואם משום מה הבאתם, תוודאו שזה כל הזמן נמצא בשדה הראייה שלכם – בפאוץ' שתלוי מקדימה. חשוב להגיד שגם זה לא מבטיח לכם שהחפץ יישמר בשלמותו, שכן ההמולה והרעש בכוחם להסיח את דעתם גם של אנשים הכי זהירים. למצוא מראש איפה תישנו ואיך תגיעו לשם – כל עוד אתם פיכחים מספיק.

 

 שורה תחתונה – חוויה מומלצת?

ללא צל של ספק. מדובר במסיבות שצברו לעצמן מוניטין רציני ואפילו די ג'יים מפורסמים מתלהבים מהרעיון להופיע על אחת הבמות במסיבה. חוויה שכדאי לחוות לפחות פעם בחיים.

חוף בתאילנד

אולי תאהבו גם את

איך מתכננים יום כיף
איך מתכננים יום כיף?

להיות מאוהב זו הרגשה יפה, ובילוי זמן איכות משותף חיוני לכל זוג. עם התרבות התוססת, הנופים המדהימים והמקומות הרומנטיים במדינתנו הקטנה, ניתן למצוא אינספור הזדמנויות

קראו עוד »
בתים
"זה לא מה שאת חושבת"

"אז פריז" שאלתי בהתרגשות. "ממש לא" הוא ענה לי די בנחרצות. "לונדון?" שאלתי בציפייה. "המממ… לא" ענה לי פעם נוספת. "תן לי לנחש, בטוח ברלין!"

קראו עוד »