חיפוש

כל הסיבות לצאת להפלגות באירופה

יש לכם יום נישואים בקרוב ואתם רוצים לחגוג אותו השנה בצורה רצינית? לא מתאים לכם שוב ללכת למסעדה יוקרתית ואתם מרגישים שאתם גם זקוקים לחופשה ולזמן איכות זוגי? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם, כי חיי השגרה עלולים להשפיע על כולנו. לכן עכשיו זה הזמן לחשוב על הפלגות באירופה כי במסגרת הפלגות כאלה תהיה לכם הזדמנות לראות את כל המקומות הכי יפים שיש ביבשת הזאת. אומנם זה נכון שאתם לא חייבים לבחור את הקרוז הכי מקיף וארוך שיש, אך גם אם תיסעו לשבוע בלבד אתם תראו שתיהנו מכל רגע ותפסיקו בוודאי לראות לא מעט מקומות מעניינים. בכל מקרה, עם icruise תוכלו לבחור את ההפלגה המתאימה לכם!

 

חברת שייט מובילה

 

בין אם אתם חושבים על הפלגות באירופה ובין אם אתם חושבים על הפלגות לאיים הקריביים, אין ספק שצריך לבדוק עם איזו חברת שייט תצאו להרפתקה הקרובה. באתר של חברת דיירקטקרוז תוכלו לראות סוגים שונים של חבילות לכל העולם, במחירים מגוונים ועם מסלוחים שונים. לכן כדאי לכם לבדוק מה יש לאתר הזה להציע לכם, כי חברת דיירקטקרוז היא למעשה אתר הקרוזים של ישראל! תוכלו למצוא שם פירוט מלא על חברות השייט, על סוגי האוניות ועל הפינוקים שמחכים לנוסעים על כל אוניה, אז למה שלא תיכנסו לרגע?

 

מה קובע את מחיר השייט?

 

יש אנשים שחוזרים מחוויה כמו הפלגות באירופה ורק מספרים כמה הדיל היה משתלם וזול ואילו אחרים מדווחים על מחירים גבוהים יותר. לכן זה טבעי שתשאלו את עצמכם מה בעצם קובע את עלות השייט וכדאי שתדעו: זו לא רק האוניה ולא רק חברת התעופה. עוד נתון שיקבע את המחיר זו השאלה באיזו עונה של השנה יצאתם להפלגה באירופה ובנוסף, גם השאלה באיזה חדר אתם בוחרים ללון תשפיע על המחיר. לכן כדאי להיות ערים לעובדות האלה ומאוד מומלץ לבדוק מה ההבדלים בין החדרים השונים. בדרך כלל תוכלו לבחור בין חדר פנימי ובין חדר חיצוני עם מרפסת, כך שטבעי שהחדרים החיצוניים יעלו יותר. כנסו עוד היום לאתר של חברת דיירקטקרוז ובחרו לכם את הקרוז המושלם כי זו דרך מקסימה לחגוג עוד יום נישואים ביחד.

 

קרוז

אולי תאהבו גם את

איך מתכננים יום כיף
איך מתכננים יום כיף?

להיות מאוהב זו הרגשה יפה, ובילוי זמן איכות משותף חיוני לכל זוג. עם התרבות התוססת, הנופים המדהימים והמקומות הרומנטיים במדינתנו הקטנה, ניתן למצוא אינספור הזדמנויות

קראו עוד »
בתים
"זה לא מה שאת חושבת"

"אז פריז" שאלתי בהתרגשות. "ממש לא" הוא ענה לי די בנחרצות. "לונדון?" שאלתי בציפייה. "המממ… לא" ענה לי פעם נוספת. "תן לי לנחש, בטוח ברלין!"

קראו עוד »
ירח מלא על החוף
ליל ירח מלא

מה זה ירוק על כחול זרחני שרוקד באמצע חוף ים, כאשר רגליו שקועות בחול לבן ומרחוק נשמע רעש הגלים המתנפצים של המים הצלולים? סביר להניח

קראו עוד »