חיפוש

איך תדעו שהרהיט שאתם קונים הוא באיכות גבוהה?

כאשר אנו מעוניינים לקנות רהיט חדש, הרשת מציעה לנו אין ספור חנויות רהיטים מסוגים שונים, חומרי גלם מגוונים, דגמים חדשים וגם איכויות ברמות שונות. לרוב, רהיטים עולים מאות ואף אלפי שקלים, ולכן חשוב שבעת הקנייה תעשו בחירה חכמה ותבחרו ברהיט איכותי.

 

חומרי גלם

חומר הגלם הוא הבסיס של רהיטים באיכות גבוהה. רהיטי עץ יהיו מחומר גלם של עץ, מתכת בד וכו׳. חשוב לבחור רהיט בעל חומר גלם איכותי כמו עץ מלא, בד באיכות גבוה ולא סינטטי. חומר הגלם מרכיב את גוף הרהיט שכלולים בתוכו- החלוקה הפנימית, החזיתות, המגירות והציפוי של כל החלקים הללו. כאשר אתם קונים מוצר יש לוודא שהוא מורכב כולו מחומרי גלם איכותיים.

 

רמת ביצוע

על מנת ליצור רהיט באיכות גבוהה, חומרי גלם הם רק ההתחלה והביצוע הוא המבחן האמיתי. שולחן סלון לדוגמא מורכב מלוח ומעמד. על מנת שהשולחן יהיה יציב ומאוזן וכדי שהמראה יהיה חלק ונקי החיבור צריך להיות חזק ומיטבי.

חיבור איכותי יהיה בעזרת שגם או בעזרת ברגים. ניתן לזהות חיבור ברמה ירודה כאשר הוא מחובר בעזרת דבק או סיכות וסביר להניח שלא יחזיק הרבה זמן עד שיתחיל להתפרק ולאבד מאיכותו.

 

ראו ונסו

אין כמו לראות בעיניים את הרהיט ולחוש אותו ואת המרקם שלו. רובנו יודעים לזהות מוצר איכותי כאשר אנחנו רואים אותו- הגימור קלאסי, נקי וחד, חיבורים איכותיים, עץ חזק ורהיט ישר ומאוזן. לפני שאתם קונים רהיט על אחת כמה וכמה רהיט יקר שצריך לשמש אתכם שנים רבות- כדאי שתלכו לחנות הרהיטים ותבחנו את הרהיט ואת איכותו בקפידה כך שהוא אכן ישרת אתכם בטווח הרחוק.

 

הזמנת הרהיט

בעת הזמנת המוצר יש לוודא שטופס ההזמנה שמפרט על הרהיט יהיה מפורט ככל האפשר. במסמך מפורטים פרטי הרהיט, צורתו, צבעו וחומר הגלם שלו ולכן עליכם לקרוא אותו היטב לפני שאתם חותמים עליו ולוודא שזה אכן המוצר שבחרתם.

 

חברת הרהיטים

חברת רהיטים יש לבחור בזהירות מאחר וקיימות חברות רבות וכדאי לבחור בחברה שתשרת אותנו בצורה המיטבית ותעניק את המוצרים באיכות הגבוהה ביותר.

יש לבחור את חברת הרהיטים שלכם לפי שני כללים- הכלל הראשון הוא ביקורות, חשוב לקרוא ביקורות וחוות דעת על החברה וכך להבין את אופי השירות שהיא מספקת ואיכות המוצרים. הכלל השני הוא זמינות ושירות לקוחות- חשוב שיהיה לחברה שירות לקוחות זמין שייתן מענה ויספק החלפת מוצרים פגומים.

כאשר אנו קונים רהיט לבית אנו רוצים שזו תהיה קניה חכמה שתשתלם לנו ולכן חשוב שנקפיד על קניית רהיט איכותי שנוכל לזהות ע״י חומרי גלם איכותיים, רמת ביצוע גבוה ונקיה ובחירת חברה מוכרת ואמינה בעלת שם הן בתחום הרהיטים והן בתחום השירות. 

רהיטים באיכות גבוהה

אולי תאהבו גם את