חיפוש

מוכרים את הדירה? כך תעשו את זה נכון!

מוכרים את הדירה? כדאי שתהיו מוכנים למסע רגשי ארוך ומייגע. אבל בעצם, מכירת דירה לא חייבת לגזול מכם המון משאבים. כדי להקל עליכם את מכירת הדירה, ריכזנו עבורכם 4 טיפים שיאפשרו לכם למכור את הדירה שלכם במהירות ובקלות. אז למה אתם מחכים? תתחילו לקרוא!

 

השתמשו במתווכת דירות

שימוש בשירותיה של מתווכת יכול לעשות את כל ההבדל בעת מכירת הדירה שלכם. מתווכת יכולה לספק לכם מומחיות בתמחור, עצות וסיוע בשיווק וכמובן – ניהול טוב יותר של המשא ומתן. בנוסף, למתווכי דירות יש גם גישה לרשת עצומה של קונים פוטנציאליים.

ישנם מתווכים שגם יכולים לעזור לכם לנווט בהיבטים המשפטיים של מכירת דירה, ולהבטיח שהעסקה תעבור בצורה חלקה. שימוש במתווכת יכול לחסוך לכם זמן, כסף ומתח, ויכול לעזור לכם להשיג את המחיר הטוב ביותר עבור הדירה שלכם. מתווכת דירות מומלצת תוכלו למצוא באתר 'המקצוענים בנדל"ן'. לחצו כאן למעבר לאתר.

מוכר את הדירה

שחרור מטענים רגשיים וביטול פרסונליזציה

בניגוד למה שהייתם חושבים, לפני שאתם מוציאים את הדירה שלכם לשוק – אתם לא רוצים שיראה כאילו גרו בה קודם. חשוב להקפיד לסדר את הדירה לפני הצילומים, ליצור אווירה כמה שפחות עמוסה ולבטל כל שינוי עיצובי שנובע מטעם אישי.

זה לא קל, בגלל שבדירה דגרתם בה יש בדרך כלל המון מטען רגשי, אבל יהיה לכם קל יותר למכור את הדירה אם תסירו כל פריט אישי כגון תמונות משפחתיות, פריטים דתיים או כרזות פוליטיות. אם תעשו את זה, לקונים הפוטנציאליים שלכם יהיה קל יותר לדמיין את עצמם בחלל. זה יקל עליהם לראות את הפוטנציאל של הדירה – ויעודד אותם לקנות אותה בסופו של דבר.

 

בצעו תיקונים מראש

כדאי לדאוג לכל תיקון קל לפני הוצאת הדירה שלכם לשוק. לא תאמינו כמה תיקון פשוט יחסית של ברז דולף או החלפה של נורות שרופות יכול להקפיץ את המחיר של הדירה שלכם. כמובן שחשוב לתקן כל נזק בקירות או ברצפה, משום שקיום נזקים כאלה מהווה נקודת חולשה עבורכם במשא ומתן על מחיר הדירה. התיקונים הקטנים האלה יכולים לעשות הבדל גדול באופן שבו רואים את הדירה.

מוכר את הדירה

קבעו את המחיר הנכון

קביעת המחיר הנכון מראש היא קריטית למכירת הדירה שלכם במהירות. כדאי לחקור את השוק המקומי כדי לראות באילו מחירים דירות דומות נמכרות. בנוסף, עבודה עם מתווכת תעזור לכם לקבוע מחיר שיהיה גם תחרותי וגם מציאותי. אם תקבעו מחיר גבוה מדי, הדירה "תשב על המדף" יותר מדי זמן, ואתם תאלצו להוריד את המחיר שאתם דורשים – מה שיפגע בכם במשא ומתן.

 

סיכום

לסיכום, מכירת דירה לא חייבת להיות כאב ראש. אם תעקבו אחרי העצות שלנו, או פשוט תתייעצו עם מתווכת דירות אמינה – תוכלו למכור את הדירה במהירות, בקלות ואולי אפילו ברווח.

מוכר את הדירה

אולי תאהבו גם את