חיפוש

מה ההבדלים בין צמידי היהלומים השונים?

יש הרבה הבדלים בין צמידי היהלומים השונים שמוצעים כיום ברחבי השוק. מקרה שאירע לאחרונה לבחור צעיר שרכש צמיד יהלום שהוביל אותו לקושי, גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מעמיק שיציג את ההבדלים הקיימים בין הצמידים. אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% שאתם קנים צמיד יהלום תוך היכרות מעמיקה אודות ההבדלים הללו, אתם צריכים להקדיש את הדקות הקרובות לקריאת המדריך הנוכחי.

 

ההבדל ה – 1 בין צמידי היהלומים השונים: איכות היהלומים

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק על הבדלים בין צמידי יהלומים ולא לפתוח בהבדל החשוב ביותר שאתם כנראה לא תראו סתם כך. מדובר בהבדל שנוגע לאיכות היהלומים. אנחנו מתמקדים כרגע ביהלומים טבעיים, כאלו שהגיעו מהטבע.

אם תסתכלו עליהם במבט מעמיק תוך שימוש במכשירים מתקדמים, אתם תוכלו לראות שיש יהלומים שהם "נקיים יותר" ויש יהלומים "נקיים פחות". כלומר, שיש נקודות בתוך היהלומים. אם אתם רוצים לקנות צמיד יהלום שווה באמת, אתם צריכים לקנות את הצמידים שיש להם יהלום שנמצא בראש הדירוג. כלומר, שהוא הנקי ביותר.

צמידי יהלומים באיכות

ההבדל ה – 2 בין צמידי היהלומים השונים: סוג היהלומים

בפסקה הקודמת התמקדנו אך ורק ביהלומים טבעיים, אך חשוב לדעת שיש מגוון צמיד יהלומים שכוללים יהלומים מסוגים שונים, למשל:

  • יהלומי מעבדה
  • זרקונים (שנראים ממש כמו יהלומים אמיתיים)

אם אתם רוצים לקנות צמיד יהלום אמיתי, עליכם לבדוק כי מדובר ביהלום טבעי, כזה שנמצא בטבע ולא הוכן במעבדה.

 

ההבדל ה – 3 בין צמידי היהלומים השונים: גודל היהלומים

אם ראיתם בעבר צמידי יהלומים, אתם בטח יודעים שיש צמידים שיש בהם יהלומים גדולים יותר ופחות. ההבדל שנראה לעין יותר מ – 2 ההבדלים הקודמים הוא הגודל. שכן, כאן, הגודל כן קובע. יש צמידי יהלומים עם יהלומים ענקיים, בעוד יש צמידים שיש בהם הרבה יהלומים קטנים. המגוון הוא עצום ואתם צריכים לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר.

גודל צמידים יהלומים

ההבדל ה – 4 בין צמידי היהלומים השונים: העיצוב

אין ספק שיש הבדל משמעותי בין העיצובים הקיימים של צמידי היהלומים. אתם עשויים לראות צמיד שעשוי מזהב אמיתי עבה מאוד ועליו משובצים יהלומים קטנים. בעוד, באותה נשימה, תוכלו להסתכל אל עבר מדף אחר בחנות התכשיטים ולראות צמיד יהלום אחר שיתפוס את עיניכם והוא דווקא עשוי מכסף דק ועליו יש יהלום אחד גדול. העיצובים הם מגוונים מאוד וזה הבדל שקשה להתעלם ממנו כשמגיעים אל חנות תכשיטים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם ההבדלים הקיימים בין צמידי היהלומים השונים שניתן למצוא בחנויות השונות. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור את צמיד היהלום שתמיד רציתם. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבצעו את הבחירה הנכונה ביותר ושתתחדשו! בהקדם!

יהלום, צמידים

אולי תאהבו גם את

מה ללבוש לראיון עבודה
מה ללבוש לראיון עבודה?

ראיונות עבודה הם הזדמנות חשובה בחיים, במסגרתה כמעט כל פרט משמעותי. למראיין מוקצב זמן קצר לקלוט מי אנחנו ולכן רושם ראשוני הוא קריטי. רושם ראשוני

קראו עוד »
אינסטלטור מקצועי
בדיקת לחץ מים

זרימת מים חזקה מדי או חלשה מדי יכולה לקבוע את גורלה של מקלחת. כולנו מכירים את התחושה המאכזבת של פתיחת זרם המים וקבלת זרזיף לא

קראו עוד »