חיפוש

הובלות אמינות – איך יודעים באיזו חברה לבחור?

מרבית האנשים (אם לא כולם) יעברו בשלב כלשהו במהלך חייהם מקום מגורים, בין אם מרצון ובין אם מכורח הנסיבות. מעבר דירה כרוך בלא מעט קשיים פיזיים ונפשיים, ובפעולות הכרחיות אך מעט מעייפות, כמו ההובלה של כל תכולת הבית. על מנת לנסות ולהקל על הקושי, מומלץ לבחור בחרת הובלות מקצועית ואמינה, שתוכל לתת לכם את השירות שאתם צריכים.

 

כיצד תדעו באיזו חברת הובלות לבחור?

 

סוג ההובלה שאתם צריכים

הדבר הראשון שעליכם לוודא הוא שחברת ההובלות מבצעת את ההובלה לה אתם זקוקים. ההובלה הקלאסית היא אמנם הובלת דירה, אך גם בסוג זה של הובלה ישנם מספר פרמטרים שמשפיעים על איך תראה ההובלה. פרמטרים אלו נוגעים בעיקר לכמות החפצים שיש להעביר ולגודל הדירה – הובלה של דירת חמישה חדרים ומעלה תצרוך יותר משאבים מהובלה של דירה בת שני חדרים.

ישנן סוגי הובלות נוספות: הובלה לעסקים (שכוללת רהיטים רבים יותר וציוד משרדי), הובלה לפריטים בודדים או לפריט בודד אחד, הובלה לסטודנטים (שנחשבת לקטנה יותר) ועוד.

על מנת לבדוק מהי ההובלה הנדרשת עבורכם, ולהזמין חברת הובלות אמינה ומקצועית שתדאג למעבר הדירה שלכם בצורה חלקה ובטוחה – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://sopick.co.il ולמצוא את כל הפרטים.

 

מחיר ההובלה

מחיר ההובלה אינו קבוע – והוא משתנה בהתאם לפרמטרים כמו סוג ההובלה, המרחק בין מקום המוצא והיעד, ואף בהתאם לכמות החפצים והגודל שלהם.

יש לסכם את מחיר ההובלה מראש עם חברת ההובלות, ולספק לחברה את כל הפרטים הרלוונטיים להובלה. בצורה זו, חברת ההובלות תוכל להיערך בהתאם עם כוח האדם הדרוש וגודל המשאית הדרושה, ולכם לא יהיו הפתעות במחיר בעת ההובלה עצמה.

 

המלצות מלקוחות קודמים

על מנת לוודא שחברת ההובלות אכן אמינה, ומבצעת את ההובלה בצורה בטוחה ויסודית – מומלץ לקבל המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים שנעזרו בשירותי החברה. המלצות אלו תוכלו לקבל מבני משפחה או חברים שאתם יודעים שעברו דירה לאחרונה, או בקבוצות ופורומים ייעודיים להמלצות שנמצאים באינטרנט וברשתות החברתיות.

 

שירותים נוספים שחברת ההובלה מציעה

שירות ההובלה המבוקש ביותר של חברת ההובלות יהיה כמובן ההובלה עצמה, שכן מרבית האנשים לא מחזיקים במשאית גדולה שנדרשת על מנת להעביר את כל תכולת ביתם.

עם זאת, חברות הובלה רבות מציעות עוד מגוון שירותים שנועדו להקל על מעבר הדירה עד כמה שניתן. שירותים אלו כוללים שירותי אריזה ופריקה של הציוד שלכם (וכך נחסכת מכם ההתעסקות המייגעת של אריזת כל החפצים בארגזים ופריקתם מחדש בדירה החדשה), שירותי מנוף (אם יש צורך להרים ולהוריד חפצים מקומה גבוהה בבניין מגורים) ושירותי השכרת משאית לאלו מכם שמעוניינים לבצע את ההובלה בצורה עצמאית ובקצב שלהם.

בעת בחירת חברת ההובלות, מומלץ לברר אילו שירותים נוספים היא מציעה!

 

הובלות

אולי תאהבו גם את

ארגזים ליפני מעבר
מה זה סבל?

תפקידו של סבל לשנע ריהוט וחפצים ממקום אחר לאחר. לעתים קרובות סבלים עושים את העבודה שלהם כאשר הם סוחבים סחורה של עסקים, ויש עוד לא

קראו עוד »