חיפוש

ישראגרף – בית דפוס בחולון משנת 1977

 ישראגרף היא חברה שעשתה מהפכה בתחום ההדפסה המודרנית עוד משנת 1977 כאשר מה שמוביל אותה הוא שירות איכותי ומהיר ללקוח, התאמה אישית ותוצאות טכנולוגיות שאינן משתמעות לשתי פנים. המאמר יעסוק בחברת ישראגרף ושירותיה.

 

מי היא חברת ישראגרף?

חברת ישראגרף היא למעשה בית דפוס בחולון העוסק בדפוס דיגיטלי והדפסות ברמה גבוהה על משטחים מודרניים שונים המותאמים לעסקים ואנשים פרטיים. מדובר על צוות מיומן ואחראי שרכש משנת 1977 ניסיון רב בתחום ומעניק שירות אופטימלי ומסור. זהו עסק משפחתי שמחזיק יותר מ-25 עובדים מקצועיים המספקים שירותי עיצוב גרפי והפקה תוך מתן ייעוץ ללקוחות.

 

אילו שירותים ניתן לקבל בחברת ישראגרף?

שירותי ההדפסה המתקדמים של חברת ישראגרף ניתנים על משטחים שונים לבחירה. מבין החומרים האיכותיים להדפסה ניתן למנות את הקאפה, הקנבס, הפרספקס, pvc, עץ, שמשונית ומדבקות לצרכים עסקיים ופרטיים. שירותים נוספים שהחברה מעניקה הם: הדפסה על קיר סלפי, מתקן מתמגנט, עיטוף רכבים, עיצוב קטלוגים ופולדרים, עיצוב קרטוני כוורת, עיצוב מוצרי קידום ושיווק, שילוט, פדים ומשטחים, עיצוב לוחות שנה, יומנים, פנקסים, מעמדי שולחן, מחברות, דגלים, הזמנות, פליירים, כרטיסי ביקור ועיצוב לוגו.

בנוסף לכך, ניתנים שירותי הדפסה לדוכני מכירה, חנויות, עיטוף גדרות, מתקנים ניידים, ארגזי תאורה וכד'. את ההזמנות ניתן לבצע באמצעות האתר על ידי שליחת טופס הזמנה בו יש לרשום את פרטי המזמין, פירוט ההזמנה ולצרף את הקבצים המיועדים להדפסה.

 

לקוחות ממליצים על ישראגרף

על מנת לוודא שמדובר בחברה איכותית ובעלת מוניטין מומלץ להיכנס לאתר החברה ולקרוא חוות דעת והמלצות של לקוחות מרוצים. בנוסף ניתן לעשות גוגל ולמצוא פורומים ואינדקסים מקצועיים בהם גם תוכלו למצוא המלצות על החברה או לחילופין באמצעות הרשתות החברתיות. יחד עם זאת, ניתן לראות עבודות לדוגמה בתחום הרצוי ולדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

 

מהו הביקוש הפופולרי ביותר בישראגרף?

בין אם מדובר בלקוחות פרטיים ובין אם בלקוחות עסקיים, רבים מעדיפים להזמין מישראגרף עבודות הדפסה על משטחי קאפה או פרספקס. הקאפה מתאימה לתערוכות של צלמים, הדרכות למפעלים תעשייתיים, הצגת מודלים ודגמים לצורך פרסום או שיווק, שילוט וכיוצא בזה. הפרספקס הוא משטח המדומה לזכוכית ולכן מרשים ובעל מראה יוקרתי יותר, המתאים לשילוט וניוד בעיקר מחוץ למבנים מאחר והוא עמיד יותר מקאפה, קנבס או עץ לתנאי מזג האוויר.

 

אילו פרמטרים קובעים את בחירת משטח ההדפסה האידאלי?

כאשר בוחרים בחומר עליו רוצים להדפיס יש להתחשב בפרמטרים שונים כמו: עמידות, רכות או קשיחות, מרקם החומר, גמישות, יכולת ניוד, אפשרויות תלייה שונות והמטרה לשמה בוחרים בחומר המסוים. לסיכום, כאשר מדפיסים על משטח הפרמטרים הקובעים הם רמת ההדפסה, הרזולוציה, הפריים, התאמת הגודל למשטח, החיתוך, הצבעים, הבהירות והאיכות הבלתי מתפשרת של המוצר כמו שרק ישראגרף יודעים להפיק.

בית דפוס

 

אולי תאהבו גם את

מה ללבוש לראיון עבודה
מה ללבוש לראיון עבודה?

ראיונות עבודה הם הזדמנות חשובה בחיים, במסגרתה כמעט כל פרט משמעותי. למראיין מוקצב זמן קצר לקלוט מי אנחנו ולכן רושם ראשוני הוא קריטי. רושם ראשוני

קראו עוד »
אינסטלטור מקצועי
בדיקת לחץ מים

זרימת מים חזקה מדי או חלשה מדי יכולה לקבוע את גורלה של מקלחת. כולנו מכירים את התחושה המאכזבת של פתיחת זרם המים וקבלת זרזיף לא

קראו עוד »