חיפוש

טיפים מעורכי דין ותיקים

עומדים בפני הליך משפטי? להלן כמה טיפים חשובים מעורכי דין ותיקים, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את כל האינפורמציה החשובה ביותר הנחוצה לכם בעת הנוכחית.

עמידה לדין פלילי – מה חשוב לדעת?

ישנן לא מעט עברות בספר החוקים אשר עלולות להציב אתכם בתסבוכת משפטית לא פשוטה. למעשה, מדי שנה מוגשים לבתי המשפט אלפי תיקים בגין עבירות שונות, כאשר העבירות החמורות ביותר הן כמובן עברות במישור הפלילי. ע"פ משרד עורכי הדין מיסקביץ' ושות', קבלת טיפים מעורכי דין ותיקים יכולה להבטיח את סיום ההליכים כנגדם בצורה הטובה ביותר. להלן כמה טיפים חשובים שכל אזרח צריך לדעת:

פטיש שחור

  • כל אדם במדינת ישראל רשאי לקבל ייצוג משפטי, כאשר במידה והוא אינו יכול לעמוד במחיר הכרוך בכך המדינה תאפשר לו לקבל עורך דין מהסנגוריה הציבורית.
  • ייצוג עצמי בבתי המשפט עלול להוביל אתכם לדרך סבוכה עוד יותר, וזאת לאור העובדה כי אזרחים פרטיים אשר להם אין רקע משפטי עלולים למצוא את עצמם מול מערכת סבוכה ובירוקרטית. על כן, מומלץ שלא לוותר על הייצוג המשפטי אלא לדרוש את נוכחותו של עורך הדין, בכל השלבים הרלוונטיים.
  • במידה והסתבכתם בעבירה פלילית הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לפנות לעורך דין אשר מתמחה בתחום, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר. אזרחים רבים אינם מודעים לעובדה כי כל מה שהם אומרים לשוטרים בעת המעצר יכול לשמש נגדם כראייה, כמו גם הדברים אשר נאמרים בחדרי חקירות. אין כל ספק כי בעבור האדם הסביר עמידה מול מערכות אכיפת החוק יכולה להיות מלחיצה למדי, ועל כן ייצוג משפטי הולם מעורך דין אשר מתמחה בתחום יכול להקל באופן משמעותי עליכם, וזאת כתוצאה מניסיון של עורך הדין במקרים קודמים.
  • זכרו כי לאור העומס אשר מוטל על בתי המשפט בישראל הליך משפטי יכול לארוך שנים רבות. על מנת לקצר את התהליכים ולמנוע את קריסתו של בית המשפט ניתן לראות כי בשנים האחרונות נסגרים לא מעט עסקאות טיעון, גם בעבירות חמורות, כדוגמת סחר בסמים. לכן, זכרו כי עורך הדין שלכם יכול להציע לכם את האופציה של חתימת הסכם טיעון, וזאת בהתאם למצבכם המשפטי כמו גם הימנעות מקבלת עונש חמור יותר מבתי המשפט.
  • לעורך הדין שלכם אסור לספר לאף גורם את המידע אותו אתם מעבירים לו, אלא אם כן מדובר בעבירה עתידית אשר עלולה לסכן את הציבור. לכן, חיסיון עורך דין-לקוח הוא מהותי וחשוב מאין כמותו, כאשר החסינות הזו יכולה להעניק לכם את השקט הנפשי וידיעה ברורה כי עורך הדין שלכם יהווה בעבורכם את חומת ההגנה הטובה ביותר אל מול המערכת המשפטית. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://www.gordonsilver.com.

אולי תאהבו גם את

הסכם בוררות
מהי תניית בוררות?

סעיפי בוררות הפכו לחלק בלתי נפרד מדיני החוזים המודרניים, המציעים חלופה לליטיגציה מסורתית ליישוב סכסוכים. הוראות חוזיות אלו מתארות את התהליך שבאמצעותו הצדדים מסכימים להגיש

קראו עוד »