חיפוש

טיפול בצלוליט והצרת היקפים

מי מאיתנו לא חולמת על גוף חטוב ובעל מראה עור חלק ומוצק ללא פגמים. הבעיה היא שנשים רבות סובלות מתופעת הצלוליט אשר פוגעת במראה העור המוצק והחלק. הצלוליט מעניק לעורך מראה גבשושי ולא אסתטי, בעיקר באזור הבטן, הירכיים, הישבן והזרועות. מהו צלוליט, מה גורם לו והאם ניתן לעשות טיפול צלוליט והצרת היקפים בשביל לפתור את הבעיה?

 

מהו צלוליט

 

הצלוליט הוא תופעה הפוגעת בכתשעים אחוז מהנשים. זוהי אינה בעיה רפואית ואין בה שום סכנה אך היא מפגע אסתטי הפוגע במראה היפה והחטוב של הגוף וגורם לנשים רבות להתבייש בגופן. הצלוליט הוא בעצם רקמות שומן הנמצאות מתחת לעור ומעפילות עליו לחץ היוצר את המראה הגבשושי והלא אסתטי. אין גורם אחד שניתן להצביע עליו באופן ישיר כסיבה לצלוליט, אך ישנם מספר גורמים אשר יכולים לתרום להתפחות הצלוליט. בן הכורמים לצלוליט ניתן להזכיר את הגורמים הגנטיים, שתייה בלתי מספיקה של מים, עישון, תזונה לא בריאה, מחסור בפעילות גופנית, חוסר איזון הורמונלי ועוד. אם חשבתם שצלוליט הוא תופעה המאפיינת עודף משקל, טעות בידכם; צלוליט עלול להופיע גם אצל נשים רזות.

צלוליט

כיצד ניתן לטפל בצלוליט

 

בעבר הצלוליט נחשב לבעיה ללא פתרון. נשים ניסו לרדת במשקל ולעשות פעילות גופנית אך זה לא הסיר את הצלוליט גם אם הן ירדו במשקל. היום ישנה דרך לטפל בצלוליט ולבצע הצרת היקפים. כיום עומדים לרשותנו מכשירים רפואיים אשר יכולים להעלים את הצלוליט. מכשירים אלו עושים שימוש בכמה שיטות במקבל על מנת להעלים את הצלוליט ולבצע הצרת היקפים. מכשירים אלו יוצרים קודם כל אפקט חימום של העור ולאחר מכן ואקום, השילוב של שניהם מכווץ את סיבי הקולגן ומפרק את תאי השומן של הצלוליט. לאחר מכן בא שלב של עיסוי לימפטי אשר מטרתו להזיז את תאי השומן אל המערכת הלימפטית אשר תסלק אותו מהגוף. במקביל המכשירים עושים שימוש באינפרא אדום אשר מסייעת למתיחת סיבי הקולגן. השילוב של ארבעת האלמנטים יחדיו מאפשר לך להיפטר מהצלוליט ולהצר היקפים כאשר התוצאה המתקבלת היא מראה עור מוצק וחסר גבשושיות.

טיפול בצלוליט והצרת היקפים זוכה לפופולריות רבה, הן בגלל שכיחות הבעייה והן בגלל פשטות הטיפול. מדובר בהליך שאינו פולשני, ללא ניתוח אשר יכול להביא לתוצאות משביעות רצון. סדרת טיפולים בצלוליט והסרת היקפים בדרך כלל כוללת 10 טיפולים ובסופה ניתן לקבל הצרת היקפים ממוצעת של כ 5 ס"מ. משך הטיפול הוא כעשרים דקות לכל אזור.

טיפול בצלוליט והסרת היקפים כמו שניתן לראות באתר www.defimg.com מתאים לכל אחד ואין לו תופעות לוואי, גם אנשים הסובלים ממחלות שונות ובעיות בזרימת הדם יכולים ליהנות מהטיפול ללא כל סיכון. הטיפול אינו כרוך בכאבים ואינו דורש זמן התאוששות. טיפולי צלוליט והסרת היקפים מחזיקים זמן אך במקרה של השמנה התופעה עלולה לחזור. ניתן לערוך טיפול תחזוקה משמרים אחת לכמה חודשים על מנת לחסל כל התפתחות חדשה של רקמות שומן הגורמות לגבשושיות.

אולי תאהבו גם את

dance
מהי רפלקסולוגיה

  רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על טיפול בכפות הרגליים ומאמינה שדרכן ניתן לאבחן ולרפא בעיות שונות בגוף. הרפלקסולוגיה המערבית היא שיטת טיפול אלטרנטיבית אשר

קראו עוד »
ניתוח PRK מהו

ניתוח PRK מהו? במהלך השנים האחרונות נעשה ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הליך מקובל ונפוץ מאד. יותר ויותר אנשים מעדיפים לעבור את הניתוח ולהיפטר מן המשקפיים

קראו עוד »
ניתוחים פלסטיים בישראל

בלוג Israel Plastic Surgery הוא בלוג אינפורמטיבי בנושא הניתוחים הפלסטיים כאן בישראל, אצלנו בבלוג תוכלו לקרוא מידע עדכני על הרופאים, על השיטות, על המחירים ועל

קראו עוד »