חיפוש

תנאים של קבלן רשום- למה לכם להבין יותר?

מה הם התנאים של קבלן רשום?

רוצים להיות קבלני בניין רשומים?

תוהים האם אתם יכולים להוציא רישיון קבלן במשרד הבינוי והשיכון?

מהם התנאים לרישום בפנקס הקבלנים ?

מהם ענפי רישום קבלן רשום ראשיים ומשניים? מהם תנאים לקבלן רשום אצל חפר ייעוץ?

טרקטורים לעבודות בנייה

 

 

 

בעת רישום בתור קבלן רשום תנאים מסוימים חייבים להתקיים. הניסיון, התעודות המקצועיות ואישורים על הכשרות הם רק חלק מהתנאים הרבים! לאחרונה עודכנה רשימת ענפי הרישום בפנקס הקבלנים.

אם אדם מעוניין מסיבה כלשהי לקנות חברה קיימת בתחום הקבלנות, ניתן למצוא כיום קבלן רשום למכירה במקום לבצע רישום של חברה חדשה.

תנאי רישום קבלן רשום – טרם הרישום על הקבלן להציג מסמכים המאשרים את הידע והניסיון שלו, וכאשר מדובר בחברה המעוניינת לקבל רישוי מספיק כי יהיו בה 2 אנשי מקצוע אשר עומדים

האם אפשר לקנות סיווג קבלנים גבוה?

סיווג קבלנים גבוה הוא סיווג שקשה ולוקח זמן רב להגיע אליו, לכן קבלנים מסוימים יעדיפו לקנות חברה במצב של סיווג גבוה מאשר לחכות זמן רב.

כאשר מתעניינים ברכישה של קבלן רשום למכירה ומדובר בחברה עם סיווג גבוה אך המחיר נמוך, יש לבדוק מדוע. חברה עם סיווג גבוה לרוב נמכרת במחיר גבוה, ואין סיבה למכור אותה במחיר נמוך, לכן סביר להניח שהחברה אינה מצליחה כלל.

אם עלה בדעתכם למכור קבלן רשום , חשוב שתדעו את התנאים של קבלן רשום שהרי התנאים הם עניין שיש להסדירו מבעוד מועד, זאת בכדי לסנן קונים לא רלוונטיים.

פעמים רבות אנשים מעדיפים לקנות קבלן רשום למכירה מאחר ומדובר בחברה עם סיווג גבוה ברשם הקבלנים.

רישיון קבלן

הרשם נותן לקבלנים רישיון דו-שנתי, ועורך מעקב אחר רישומם של הקבלנים, עמידתם בהוראות החוק והתקנות.

הגשת טפסים ותצהירים תיעשה במקור בלבד. תעודות על הכשרה, אישורים וחוזים יש להגיש במקור או חתומים בידי עורך דין כנאמנים למקור.

על פי חוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות, התשכ"ט. רישום קבלנים הוא שם נוסף לקבלת רישיון קבלן.החוקקובע בין השאר את סמכויות רשם הקבלנים ואת אופן ניהול והרישום בפנקס הקבלנים.מומלץ מאוד לרוכשים דירות, בוני דירות, מזמיני עבודה, קבלנים ראשיים, קבלני משנה ואחרים המעורבים בביצוע עבודות הנדסה בנאיות, לעיין בפנקס הקבלנים כדי לבדוק אם הקבלנים רשומים בפנקס הקבלנים, באילו ענפים מותר להם לעסוק ובאילו היקפים כספיים. זאת על פי משרד הבינוי והשיכון.

תנאי קבלן שום

מחפשים ייעוץ מקצועי ומהימן בתחום ?

פנו עוד היום לחברת חפר יעוץ ורישום קבלנים ונשמח לסייע בתהליך של רישום קבלן רשום ברשם הקבלנים. טעות ברישום עשויה לגרור סירוב, ולאחר מכן יהיה על מגיש הבקשה להמתין 60 יום בכדי להגיש בקשה נוספת. לכן חשוב להיוועץ עם איש מקצוע מקצועי ומהימן.

אולי תאהבו גם את

הלבנת הון
מהם העונשים על הלבנת הון

הלבנת הון היא פעילות פלילית נרחבת ומזיקה המהווה איום רציני על המערכות הפיננסיות העולמיות. כאשר ההכנסות הבלתי חוקיות זורמות ללא הפוגה דרך רשתות ועסקאות מורכבות,

קראו עוד »
מס הכנסה
מה זה מקדמות מס הכנסה?

חלק שגרתי מהפעילות העיסקית שלנו כרוך גם בהתנהלות מול מס הכנסה, המעוניין לקבל את החלק המגיע לו באופן שוטף ולא להמתין עד לסוף השנה. תשלומים

קראו עוד »