חיפוש

התקדמות בטכנולוגיית איתור נזילות

בעידן שלנו היום, אנו נהנים מהתפתחויות טכנולוגיות רבות אשר מקלות על החיים שלנו במגוון של אופנים. גם תחום האינסטלציה מרוויח הרבה מטכנולוגיות מתקדמות, ובמאמר זה נספר לכם מה הם החידושים בתחום הזה, ולמי כדאי לפנות עבור טיפול אינסטלציה מוצלח ומתקדם.

 

מה היא בעצם טכנולגיית איתור נזילות?

טכנולוגיות לאיתור נזילות הן השיטות המתקדמות במאה ה-21 לאיתור של נזילות ונזקים לצנרות השונות במגוון של מבנים. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות  מאפשר לתהליך האיתור להיות מהיר יותר, אפקטיבי יותר והכי חשוב – מדויק יותר שלא משאיר מקום לטעויות.

 

מדוע חשוב לאתר נזילות בצורה מדויקת?

מבין כל הנזקים שעלולים לקרות בצנרת הבית שלכם, נזילה היא אחת מהקשות ביותר. היא פוגעת ברבדים רבים של הבית ועלולה אף לפגוע בנכסים הצמודים אליכם אם היא לא מטופלת כראוי, מהר ובאפקטיביות. חשוב להבין שבכדי שיגיע השלב בו הנזילה מובהקת ונראית לעין, צריך לעבור זמן מה בו היא מתפשטת – ולכן כאשר אתם כבר מבחינים בסימנים ויזואלים שלה, זה אומר שעבר זמן מה מאז שהיא התחילה וחשוב לקרוא לאינסטלטור מומה במהירות.

 

הדבר הכי חם בטכנולוגיית איתור נזילות – מצלמה טרמית

כאמור, התפתחות הטכנולגיות של השנים האחרונות הגיעה גם אל עולם האינסטלציה, ושינתה את פני תחום איתור הנזילות. כיום, ניתן להשתמש במצלמה טרמית חדשנית עבור איתור נזילות. אופן התהליך הוא חימום מערכת המים בבית, ואז שימוש במצלמה טרמית מה שמאפשר לנו מבט אל תוך הקיר בעזרת קרני אינפרא אדום הרגישות לחום ומזהות הבדלי טמפרטורות בקלות, מבלי להצטרך לשבור את הקיר או לפגום בו. איתור נזילות במצלמה טרמית היא פעולה מורכבת, וכמובן שטכנולוגיה כזו בידיים שאינן מיומ נות ומנוסות לא תביא לכם יותר מידי תועלת ואף עלולה לגרום נזק. חשוב למצוא בעל מקצוע מנוסה שיודע לעבוד עם מצלמות טרמיות ולהפיק מהן את המירב.

 

איך לבצע איתור נזילות באופן היסודי ביותר?

בכל מה שנוגע בצנרת של הבית שלכם, שהיא מערכת מסועפת ומורכבת הדורשת טיפול מדויק ויסודי, חשוב מאוד לקרוא לבעל מקצוע מיומן, כמו אושר לוי. כמה מיתרונותיו הבולטים:

  •  מכיר את הטכנולוגיות החדשות כולל איתור נזילות במצלמה טרמית
  •  יודע איך לייעל אותן עבור עבודה אפקטיבית ויעילה
  •  אושר לוי הוא אינסטלטור מקצועי, עתיר תעודות והסמכות רבות במגוון שיטות ותתי-תחומים בעולם האינסטלציה
  •  הוא מוסמך מכון התקנים
  •  בעל ניסיון של שנים רבות
  •  ישנם מאות לקוחות מרוצים שישמחו להעיד על השירות האדיב, המקצועי, האפקטיבי והחיוני שהוא מעניק
  • הוא פועל בכל ימות החול במתכונת של 24 שעות ביממה, כך שאם נתקלתם בבעיה – הוא יהיה זמין עבורכם לטפל בה מהר

 

לסיכום

איתור נזילות בשנת 2024 לרוב נעשה בעזרת מצלמה טרמית, אשר משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת עבור איתור נזקי מים ונזילות מבלי לשבור קירות או לגרום לנזק פיזי למבנה. צרו קשר עם אינסטלטור מומחה מכו אושר לוי עבור טיפול בעזרת מצלמה טרמית שיעשה לכם את החיים לפשוטים יותר.

איתור דליפות

אולי תאהבו גם את

מה ללבוש לראיון עבודה
מה ללבוש לראיון עבודה?

ראיונות עבודה הם הזדמנות חשובה בחיים, במסגרתה כמעט כל פרט משמעותי. למראיין מוקצב זמן קצר לקלוט מי אנחנו ולכן רושם ראשוני הוא קריטי. רושם ראשוני

קראו עוד »
אינסטלטור מקצועי
בדיקת לחץ מים

זרימת מים חזקה מדי או חלשה מדי יכולה לקבוע את גורלה של מקלחת. כולנו מכירים את התחושה המאכזבת של פתיחת זרם המים וקבלת זרזיף לא

קראו עוד »