חיפוש

המדע מאחורי סיאליס: איך זה עובד ומדוע זה יעיל

בעבר הרחוק רחוק, גברים עם בעיות בתפקוד מיני היו פשוט היו מתביישים במצב שאליו נקלעו (מבלי שזאת תהיה אשמתם או אחריותם), משלימים עם המצב ומנסים להמשיך את החיים שלהם בעודם מוותרים על החלק הכה חשוב בהם – יחסי מין.

כיום, המצב כבר שונה לחלוטין ואין צורך לשתוק. ולא רק שאין צורך לשתוק יותר – אין צורך גם להתבייש ולהשלים עם המצב. כיום, יש פתרון לבעיה זו וקוראים לו סיאליס. רוצים לדעת עוד קצת מה זה סיאליס בכלל? אנחנו נספר לכם.

 

 בעיה קטנה שהופכת להיות בעיה גדולה

בעיות בזקפה הן בעיות שכל גבר שמע עליהן, חושש מהן ומקווה בסתר ליבו שלו זה לא יקרה. אבל מה לעשות שלפעמים הן כן קורות וצריך להתמודד איתן. לכן המדע המציא את סיאליס, אבל על זה מעט מאוחר יותר.

 

הפלא שנקרא זקפה

זקפה אינה מתרחש לבד או אינה מתרחשת מעצמה כפי שאולי רבים מכם חושבים. זקפה היא דבר הרבה יותר מתוחכם וגוף צריך לעשות כמה וכמה תהליכים בטרם זקפה מתחרשת. אז כאמור, כתגובה לגירוי מיני, שלא חייב להיות גירוי ממשי ויכול לקרות אך ורק בראש שלנו (ראה ערך פנטזיה, סרט פורנו וכו"), קצב הלב שלנו עולה.

זה די ברור, שכן אנחנו מתחילים להתרגש יותר. עליית קצב הלב גורמת לכך שכלי הדם שלנו מתחילים להתרחב על מנת לאפשר לכמות דם גדולה יותר לעבור בהם בפרק זמן קצר. חלק מאותה זרימת הדם המוגברת מגיעה אל איבר המין – והופה, יש לנו זקפה.

 

 הפלא שהשתבש

אך לפעמים, משהו קורה ולא משנה כמה נתרגש, הזקפה לא מתרחשת. ואם הזקפה אינה מתרחשת – אין לנו יכולת לקיים יחסי מין. הסיבה לחוסר זקפה יכולה להיות בעיה בריאותית או בעיה נפשית המשפיעה על התפקוד המיני. אך, אין זה משנה כלל  – יש לנו סיבה ויש לנו תוצאה וצריך למצוא טיפול.

 

 המדע המציא את סיאליס

סיאליס באה לפתור לנו את הבעיה של החוסר זקפה. תרופה זו לא נועדה לחזק חשק מיני והיא גם לא פותרת בעיה של שפיכה מוקדמת, מה שהיא עושה זה לאפשר לגברים לקבל זקפה טובה ויציבה למשך יממה שלמה כמעט מרגע נטילתה, דבר שנותן לגבר להרגיש חופשי וספונטני בכל מה שקשור לחיי המין שלו.

 

 מה החומר הפעיל של סיאליס

החומר הפעיל של סיאליס נקרא טלדניפיל והוא מאפשר לכלי דם להתרחב על מנת לאפשר זקפה.

 

 האם יכולות להיות תופעות לוואי לסיאליס?

כמו לכל תרופה באשר היא תרופה, יכולות להיות תופעות לוואי כאלה ואחרות. בין תופעות לוואי האפשריות ניתן למצוא כאבי ראש ולחץ דם. לכן, בטרם שימוש בתרופה זו, מומלץ להתייעץ עם רופא מטפל ולשלול אפשרות לפגיעה בריאותית.

סיאליס

אולי תאהבו גם את

קמגרה טבעית
קמגרה ללא השפעה בריאותית

ללא חיי מין תקינים, כנראה שרובינו היינו מתוסכלים, עצובים, מדוכדכים ולא מסופקים – תרתי משמע. לכן, אנשים המחפשים פתרונות בטוחים ויעילים לשיפור הביצועים והסיפוק המיניים

קראו עוד »