חיפוש

הכירו את האוכל שהכלב שלכם יאהב באמת

אין ספק שאוכל זה אחד הדברים החשובים לגורי כלבים. אם קניתם כלב ואתם מתלבטים קצת מה להאכיל אותו. מה הוא יאהב באמת? מומלץ לכם מאוד להשקיע מספר דקות ולקרוא את הדברים הבאים. תזונה נכונה, ואוכל טעים חיוניים להתפתחותם התקינה של הכלבים, ובסוף, יגרמו הם לאהוב יותר גם אתכם.

 

אז מה הטיפ? איך בוחרים?

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לדעת, אם למשל אתם בדרך לקנות אוכל לכלבים במקום כמו חנות חיות באר שבע, זה שאם יש התלבטות בנוגע למזון כלשהו ביחס לכלבים, תמיד כדאי לוותר ולהימנע למתת לכלב אוכל שיעשה לו בעיות אחר כך.

כדאי תמיד להתחיל מדברים בטוחים, כמו למשל אפונה ירוקה, בעלת הערך הקלורי הנמוך אך הערכים התזונתיים הגבוהים. גם בברוקולי למשל יש חומרים מזינים רבים, וכן בטטה. כל דבר עם ערכים תזונתיים גבוהים, שהוא גם נוח לעיכול יהיה טוב.

מזון שהכלב שלך

 

מה עוד יהיה טוב לכלבים?

אם אתם חושבים על אקאנה אוכל לכלבים, נסו לבדוק לגבי מאכלים כמו כרוב לבן, גזר, ומלפפון, ירקות דלי קלוריות ועם הרבה סיבים תזונתיים. אם אתם מחפשים חטיף טוב למכלבים, סלרי הוא מקור למינרלים וויטמינים, וכך גם פטריות. כל זה בגזרת הירקות. חנות חיות באר שבע מכילה גם פירות כמובן, וגם שם חשוב להקפיד על פירות עם מינרלים רבים וסיבים תזונתיים, כמו בננה, מנגו, אבטיח ותפוז.

 

יש מאכלים נוספים שהכלב יכול לאהוב?

אקאנה אוכל לכלבים, יכולה לספק לכם מזון אפוי. כמו למשל אורז אפוי ומבושל. תופתעו לשמוע שכמו אצל בני האדם, גם אצל כלבים האורז יכול להוות תרופת פלא לכאבי בטן, או סתם מזון מזין לכלבים שדורשים זאת. בנוסף, מאכלים כמו חמאת בוטנים, או שיבולת שועל, העשירים בשומנים בריאים יאכלו בתיאבון רב על ידי הכלבים שלכם.

מזון שהכלב שלך

משהו חשוב על הכמות

מלבד ההקפדה היתרה על אוכל מזין ובריא עבור הכלבים שלכם, אין ספק שיש צורך להעיר הערה חשובה לגבי האוכל. כלבים אינם יודעים להפסיק לאכול, ולכן יש לשים דגש על הכמות המתאימה להם. למה זה כל כך חשוב? כלבים יכולים בקלות להשמין ולהגיע למשקל לא תקין. זו בדיוק הסיבה שאם אתם חושבים על שינוי התפריט שלכם, עדיף להתחיל זאת לאחר התייעצות מסודרת עם הווטרינר.

לסיכום, כאמור, כל שינוי בתפריט מזון של כלבים דורש הקפדה מיוחדת. יש לבצע את השינויים הללו בהדרגה ותוך תשומת לב לכך שכל שינוי בתפריט לא כולל אחריו רגישויות או הופעת תסמינים בעייתיים אצל הכלבים. מזון שכולל ירקות ופירות בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, אורז, חמאת בוטנים או שיבולת שועל, יכולים גם להיות מצוינים, וכמובן, כל תוספי המזון הרגילים אותם כלבים גם ככה אוהבים במיוחד, תוכלו למצוא אותם בקלות.

מזון שהכלב שלך

אולי תאהבו גם את