חיפוש

ההבדלים בין בעלות ישירה ל- LLC בארצות הברית

בארצות הברית ניתן להחזיק בנכסי נדל"ן בבעלות פרטים או בחברה, באופן דומה לכך שאפשר בישראל. אפשר לעשות זאת באמצעות חברת LLC היא הכלאה המושלמת בין השותפות לבין חברה בע״מ. כך נוכל להנות מהטוב והיתרון שני העולמות.

 

משקיעים שאינם מודעים להטבות

ישנם משקיעים רבים שמעוניינים לרכוש נכס בארצות הברית, אך הם אינם יודעים מה ההבדל בין רכישה של נגס פרטי ורכישה של נכס על שם חברת LLC. לעיתים משקיעים שיש להם יותר מנכס אחד, או משקיעים שהם ממש בתחילתם בתחום, ירצו לבחור בדרך הקלה והפשוטה יותר, אך טעות כזו יכולה לעלות להם ביוקר.

בישראל, יש אפשרות להחזיק בנכס נדלני בבעלות פרטית או בחברה. לרוב, בישראל רוב המשקיעים יפתח חברה, ואם במקרה כזה יש לו נכס, הוא ירשום את הנכס על שמו הפרטי.

בארצות הברית הדברים עבדים אחרת, בכדי להיות בעל חברה באמצעות בעלות פרטית או LLC, שהיא חברה היוצרת הכלאה בין שותפות לבין חברה בע״מ, כך ניתן להנות משני העולמות בצורה טובה ונוכה. בכדי להיות מודעים יותר להטבות, תזדקקו לידע בתחום. וכפי שאתם יודעים, ידע הוא כוח. עוד מידע תוכלו למצוא באתר של MasAmerica.

 

קצת יותר על חברת LLC בארצות הברית

LLC הם ראשי תיבות של ״Limited Liability Company״. החברה היא יצור כלאיים בין שותפות לבין חברה בע״מ. החברה מציעה הגנה משפטית עבור האנשים החברים בה במקרה למשל שלתביעות. חברת LLC מחשיבה את הכנסותיה להכנסות של בעליה. היתרונות שלה היא התאגדות בין דמיון וגם אדם שיש לו עוסק מורשה בישראל.

היתרון הוא שניתן למשוך את הרווחים, מבלי שמשולם נגדם מס חברות. לחברה יכול להיות יותר מבעלים אחד, ולמעשה הם יכולים כמה משקיעים פרטיים או חברות. למעשה, אין כל הגבלה על מספר האנשים שמחזיקים בה.

 

LLC מול בעלות ישירה

במקרה שיש בבעלותכם נכס, והנכס הזה הוא בבעלות ה- LLC, ומוגשת נגדכם תביעה, הצד התובע יכול לתבוע את LLC בגובה שווי התביעה. בעוד בבעלות פרטית, הצד המחליט לתבוע יכול לתבוע את כל רכושם אם מדובר במקרה קיצון. חברת LLC מגנה על המשקיעים שלה באופן ישיר.

משקיעים אשר מנסים להימנע מעלויות כמו עלות של אגרת מדינה, הרדמה של החברה או אפילו מחליטים לרכוש נכס ולרשום אותו על שמם הפרטי, עשויים להסתכן בתביעות באופן אישי מעבר למחיצת הגנה משפטית.

 

לסיכום

חברת LLC היא הכלאה מושלמת בין חברת מע״מ לבין שותפות. למרות ההכלאה המצוינת, חשוב לדעת שהשקעה באמצעות LLC או השקעה בבעלות ישירה צריכה להתבצע בעיקר לפי המדינה שאתם רוצים להשקיע בארצות הברית, מכיוון שהחוק משתנה ממדינה למדינה. ההשקעה צריכה להתבצע גם לפי המשקיע ומה הוא הנכס להשקעה.

אולי תאהבו גם את

הלבנת הון
מהם העונשים על הלבנת הון

הלבנת הון היא פעילות פלילית נרחבת ומזיקה המהווה איום רציני על המערכות הפיננסיות העולמיות. כאשר ההכנסות הבלתי חוקיות זורמות ללא הפוגה דרך רשתות ועסקאות מורכבות,

קראו עוד »
מס הכנסה
מה זה מקדמות מס הכנסה?

חלק שגרתי מהפעילות העיסקית שלנו כרוך גם בהתנהלות מול מס הכנסה, המעוניין לקבל את החלק המגיע לו באופן שוטף ולא להמתין עד לסוף השנה. תשלומים

קראו עוד »