חיפוש

האם אכילת בשרים מופרזת פוגעת בעור שלך?

אכילה מופרזת מכל מאכל שהוא עשויה לגרום לפגיעה באיברים מסוימים בגוף.

כשמדובר באוכל, חשוב מאוד לשים לב למינונים.

אכילה מופרזת של בשר עשויה לגרום בסופו של דבר לנזקים לאיברים שונים בגוף ולעור בפרט, אך מהצד השני של המשוואה – אכילה במינון נכון תאפשר

לעור שלכם להיות זוהר ובריא.

מה יש בבשר שעשוי לגרום לעור לנזקים בעת צריכה מוגברת? זאת ועוד יפורט בהמשך.

 

  1. הקשר בין אנטי אייג'ינג וצריכה של בשר

אנטי אייג'ינג, הלוא הוא תהליך עיכוב ההזדקנות של העור, מתרחש באופן טבעי אצל כל אדם באשר הוא. ככל שהגיל עולה, כך העור מתדלדל ונהיה פחות ופחות גמיש. הקמטים מופיעים ולעיתים גם כתמים שנוצרו בעקבות חשיפה מוגזמת לשמש.
מחקרים שנערכו בנושא ובחנו את מצב העור של אוכלוסיות צמחוניות לעומת אוכלוסיות אחרות שצורכות בשר בכמויות מופרזות, הראו שישנם הבדלים משמעותיים בין השתיים.
האוכלוסייה הצמחונית שחיה בעיקר על תפריט שכולל קטניות על כל סוגיהן (כלומר חומוס, עדשים, שעועית וכו') הייתה בעלת עור חיוני שסבל פחות מנזקי חשיפה לשמש לעומת העור של האוכלוסייה שצרכה תפריט בשרי באופן מופרז. כך שניתן להסיק מכך שאדם שצורך צריכה מופרזת של בשר ונחשף לשמש באופן קבוע, עשוי לגרום לכך שהעור שלו יזדקן הרבה יותר מהר, מאשר אדם שיצרוך תזונה טבעונית וייחשף לשמש באותה מידה.

 

  1. הקשר בין פצעונים בפנים לאכילה מופרזת של בשר

בשר מכיל כמות גדולה של שומן. השומן ידוע כמעודד צמיחה של פצעונים בפנים. הפצעונים מופיעים בעקבות סתימה שנוצרת בצינוריות של העור שנגרמת בעקבות צריכה מוגזמת של שומן שקיים בבשר.
ההמלצה שלנו היא לצרוך בשר באופן מתון תוך שימוש בגריל גז שמאפשר לצרוך בשר ללא תוספת של שמן (בניגוד לצלייה של בשר על הפלנצ'ה או בתנור). למידע על גריל גז מומלץ בקרו באתר ותבררו אודות הגריל המתאים לצרכים שלכם.
לסיכום עניין זה, אנו ממליצים להימנע מצריכה מופרזת של בשר, עם או בלי תוספת של שמן.
צריכה מתונה של בשר לעומת זאת, עשויה להביא לתוצאות מיטביות למשל, לספיגה מיטבית של וויטמינים אחרים שנצרכים בעת אכילת מזונות כמו ירקות ודגנים וכו'.

 

  1. הקשר בין צריכה מופרזת של בשר לבין עור שומני

כפי שכבר נכתב לעיל, הבשר מכיל כמויות גדולות של שומן. כאשר צורכים אותם בכמות מועטה, השומן מקנה לעור ברק ורכות. אך כאשר צורכים בשר באופן מופרז, כמויות השומן העודפות עשויות לחפש את דרכן החוצה, מחוץ לגוף והן עשויות לגרום לתופעות של עור שומני.

עד כאן הפירוט אודות מצבים שבהם אכילת בשר מופרזת פוגעת בעור שלנו.
לסיכום, אנו ממליצים לצרוך בשר בכמות הגיונית, כזו שתאפשר לגוף לקבל את היתרונות העצומים שיש בבשר ולא להפריז, כדי להימנע ממקרים של פגיעה בעור.

 

סטייק

אולי תאהבו גם את

dance
מהי רפלקסולוגיה

  רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על טיפול בכפות הרגליים ומאמינה שדרכן ניתן לאבחן ולרפא בעיות שונות בגוף. הרפלקסולוגיה המערבית היא שיטת טיפול אלטרנטיבית אשר

קראו עוד »
ניתוח PRK מהו

ניתוח PRK מהו? במהלך השנים האחרונות נעשה ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הליך מקובל ונפוץ מאד. יותר ויותר אנשים מעדיפים לעבור את הניתוח ולהיפטר מן המשקפיים

קראו עוד »
ניתוחים פלסטיים בישראל

בלוג Israel Plastic Surgery הוא בלוג אינפורמטיבי בנושא הניתוחים הפלסטיים כאן בישראל, אצלנו בבלוג תוכלו לקרוא מידע עדכני על הרופאים, על השיטות, על המחירים ועל

קראו עוד »