חיפוש

במה מנעולן מקצועי מתמחה

המנעולן של היום זה לא מה שהיה פעם, מנעולן מודרני צריך להיות בקיא בכל סוגי המנעולים הקיימים וזה אומר גם באלקטרוניקה ממוחשבת. העידן הדיגיטלי הביא לעולם את המנעולים האלקטרוניים, מנעולי תביעת אצבע, מנעולים שנפתחים על ידי כרטיס, תביעת עין ועוד. הידע המקצועי שנדרש כיום ממנעולן הוא מגוון ומתפרס על נושאים שונים ומגוונים. מעבר לכך, מנעולנים ממשיכים לפרוץ מנעולי דלתות, מנעולי רכבים, מנעולי כספות וכנראה כל מנעול שהומצא איי פעם. להלן סקירה קצרה אודות מקצוע המנעולנות. 

 

התקנה ותיקון של מנעולים מכניים כמו פעם

מנעול מכני כמו שכולנו מכירים עדין שכיח בלא מעט בתים ומשרדים. מנעולים אלה עשויים לאחר זמן מה להישחק ולהתקלקל ואז יש להזמין מנעולן שישמן ויסדר את מה שנדרש על מנת להחזיר את המנעול לפעילות תקינה ובטוחה. מנעול מכני עובד על מפתחות שיניים שעלולים במקרים נדירים להישבר בתוך המנעול ובמקרה כזה צריך לפרוץ את הדלת ולהחליף את המנעול. פעולות אלה רשאי לבצע אך ורק מנעולן מוסמך ומיומן שעבר הסמכה למקצוע המנעולנות, הזמינו מנעולן עכשיו.

 

התקנה ותיקון של מנעולים חכמים

כפי שצוין קודם לכן עולם המנעולים עבר תמורות גדולות מאוד בעשרים השנים האחרונות וסוגים חדשים ויוצאי דופן של מנעולים נולדו לאוויר העולם ובראשם שניים – המנעול האלקטרוני והמנעול הביומטרי. שני המנעולים האלה מבוססי חומרה ותוכנה ועובדים על טכנולוגיות דיגיטליות חכמות. כניסתם של המנעולים הללו לשוק חייבה את המנעולנים להשתלם וללמוד את העולם הדיגיטלי והטיפול בצ'יפים קטנים ותוכנה. המנעול הביומטרי המבוסס על כניסה באמצעות תביעת אצבע דורש ידע מסוג אחד והמנעול האלקטרוני שיכול להיפתח על ידי הקשת קוד או באמצעות שלט רחוק דורש ידע נוסף מסוג אחר. מנעולן שאינו מתמצא במנעולים אלה יישאר היום מחוץ למשחק.

 

פריצת כל סוגי המנעולים

מנעולן מורשה ומקצועי מחזיק בידע וברישיון עסק מיוחד המאפשר לו לבצע פריצת דלתות של בתים, דירות, משרדים, רכבים ועוד, במקרים בהם בעל הנכס נתקע, לא יכול לפתוח את דלת ביתו או מכוניתו ומבקש מהמנעולן לפרוץ באופן יזום את הדלת. מנעולנים מקצועיים יודעים לבצע פעולה זו על פי רוב, מבלי לייצר נזק לדלת אותה פרצו. פעולת הפריצה הופכת למורכבת יותר כשמדובר במנעול ביומטרי או אלקטרוני.

 

ייצור ושיכפול מפתחות מכל הסוגים

מרבית המנעולנים יודעים גם את עבודת ייצור ושיכפול המפתחות. פעולה זו כוללת היום מגוון רחב של סוגי מפתחות לרבות מפתחות שהם כרטיס דיגיטלי. שיכפול מפתחות הנה פעולה שדורשת מיומנות וניסיון ויש לה ביקוש גדול בקרב הלקוחות. מנעולן שעוסק בשיכפול מפתחות בדרך כלל הוא בעליה של חנות רחוב בה הוא מספק בצורה נגישה ויומיומית את השירות.

 

מנעולן טוב זה ביטחון

מנעולן מקצועי הוא איש מקצוע חשוב מאוד ואנו עשויים לפגוש בו ברגעים שבחלקם מלחיצים ולא נעימים. לכן, ניתן לומר שמנעולן טוב מהווה ברגע מסוים תרומה לביטחון האישי שלנו.

מנעול ומפתח

אולי תאהבו גם את

הארקת הגנה – האם זה הכרחי?

הארקת הגנה היא מנגנון חשוב בחיווט בבית, שמותקנת במטרה למנוע התחשמלות, חימום ושריפות בחשמל הביתי. כאשר יש צורך לפרוק חשמל מיותר ועודף וכדי למנוע התחממות

קראו עוד »