חיפוש

בדיקת לחץ מים

זרימת מים חזקה מדי או חלשה מדי יכולה לקבוע את גורלה של מקלחת. כולנו מכירים את התחושה המאכזבת של פתיחת זרם המים וקבלת זרזיף לא מספק. אבל לחץ מים גם יכול להיות גבוה מדי במקרים מסוימים, דבר שיכול להוביל לחוויות קשות לא פחות. בכתבה שלפניכם נפרט מעט על בדיקת לחץ מים ולשם מה עושים אותה.  

 

מה זה בדיקת לחץ ואיך עושים אותה?

בדיקת לחץ מים כשמה כן היא. בבדיקה זו נמדד כמה לחץ יוצרים המים על דפנות הצינורות בבית. ראשית על מנת לבצע את הבדיקה, יש צורך לסגור את הברז הראשי, ולאחר מכן בודקים באמצעות מד הלחץ את הזרימה בצינורות המים החמים, הקרים והכלליים. בדיקת לחץ מים מצריכה אינסטלטור מקצועי וכלים מיוחדים. אם אתם זקוקים לבדיקת לחץ מים לחצו על הקישור www.xblade.co.il.

 

לשם מה צריך לבצע בדיקת לחץ מים?

בדיקת לחץ מים היא כלי שמשמש למגוון רחב של תחומים, ויש צורך לבצע אותו במספר מקרים שונים. נפרט מעט על כל אחד מהם בפסקאות הבאות.

 

בדיקת לחץ מים לצורך שיפוץ או תיקון

מומלץ לבצע בדיקת לחץ מים לפני כל שיפוץ או תיקון משמעותיים בצנרת המים של הדירה, וזאת על מנת למנוע תקלות משמעותיות שייווצרו כתוצאה מהתיקון או השיפוץ המסיביים. ביצוע תיקון או שיפוץ מסיביים בצנרת המים של הדירה בלי לבדוק את לחץ המים, עלול לגרום לפיצוץ בצנרת או לירידה בלחץ המים לאחר התיקון.

 

בדיקת לחץ מים בדירה חדשה

לפני המעבר לדירה חדשה, כדאי לבצע בדיקת לחץ מים בכלל הצינורות בדירה, או לבקש קבלת אישור על ביצוע בדיקה כזאת מהקבלן. לחץ מים גבוה או נמוך מדי בדירה החדשה, יכול לחבל במעבר החלק לדירה החדשה ואפילו לעלות כסף רב בניסיון לתקן את הבעיה.

 

בדיקת לחץ מים לשם איתור נזילות

ישנם גם מקרים שנדרש לבצע בדיקת לחץ מים בדירה בכדי לאתר נזילה ולתקן אותה. בדיקה של לחץ המים בכלל הצינורות בדירה יכולה לעזור לנו באיתור הנזילה באמצעות מד הלחץ. היתרון הטמון בשיטה זאת של איתור נזילות, טמון בכך שבכדי לאתר הנזילה אין צורך לשבור קירות ולהפוך רצפות.

 

תשתחררו מהלחץ – בדיקת לחץ מים

בדיקת לחץ מים היא בעצם בדיקת של הלחץ שמפעילים המים על צינורות הדירה מבפנים. לחץ מים נמוך מדי יכול לגרור מקלחות מאכזבות ושטיפת כלים לא יעילה. לעומת זאת, לחץ גבוה מדי עלול להיות חוויה לא נעימה בכלל. בכדי לבצע בדיקה של לחץ מים, ראשית סוגרים את זרימת המים לדירה ולאחר מכן בודקים כל מערכת צינורות בנפרד.

ישנם מספר שימושים לבדיקת לחץ מים כמו בדיקה לשם איתור נזילות, ובדיקה לפני שיפוץ או מעבר לדירה חדשה. בכדי לבצע בדיקת לחץ מים בצורה מדויקת, יש צורך בניסיון וידע בתחום וכמו כן בכלים מקצועיים מתקדמים.

אינסטלטור מקצועי

אולי תאהבו גם את

מה ללבוש לראיון עבודה
מה ללבוש לראיון עבודה?

ראיונות עבודה הם הזדמנות חשובה בחיים, במסגרתה כמעט כל פרט משמעותי. למראיין מוקצב זמן קצר לקלוט מי אנחנו ולכן רושם ראשוני הוא קריטי. רושם ראשוני

קראו עוד »