חיפוש

איך משתמשים ב-Gift Card שקיבלתם במתנה?

בטח אתם מכירים את הטרנד המדהים הזה, במקום לקנות מתנה ולשבור את הראש על לבחור משהו ספציפי שאולי יאהבו לקבל ואולי לא, פשוט קונים גיפט קארד. היום תוכלו למצוא גיפט קארד כמעט לכל חנות או עסק, מדובר בטרנד מאוד פופולארי שכל עסק שאינו נותן את האפשרות פשוט מפספס הזדמנות עסקית. אז אם קיבלתם לאחרונה גיפט קארד או שאתם חושבים לתת גיפט קארד במתנה, זה הזמן להבין איך בדיוק כל הדבר הזה עובד.

 

מהו כרטיס גיפט קארד

כרטיס גיפט קארד, זהו כרטיס מסוג כרטיסי מתנה, בדרך כלל הם נושאים את הלוגו והשם של המותג או בית העסק אליו הם משויכים. הכרטיסים האלו נמכרים ללקוחות וניתן לטעון אותם בכל מיני סכומי כסך שונים. מי שמקבל את כרטיס הגיפט קארד מתנה, יוכל לממש אותו לקניות באותו בית עסק אליו הוא משויך. מדובר במתנה שהיא כמו סכום כסף, אך ייעודי למקום, עסק, חנות או משהו בסגנון הזה באופן ספציפי.

 

יתרונות לגיפט קארד

  • חיזוק המותג – יתרון גדול שיש לשימוש בגיפט קארד עבור עסקים, זה שמדובר בחיזוק גדול עבור המותג המדובר. ניתן לעצב את הכרטיס איך שרוצים כמעט, בהתאמה לשפה של המותג, ולהפוך את זה לאלמנט שיווקי לכל דבר.
  • הגדלת הרווחים – לקוחות שיש להם את כרטיסי המתנה האלו, בדרך כלל ירכשו בסכום שהוא גבוה מהסכום הטעון על הכרטיס, מה שמגדיל לעסק את הרווחים.
  • הכנסות מראש – בעצם רכישת כרטיס הגיפט קארד, זהו כמו תשלום מראש עם משהו שיירכש פיזית בהמשך, תשלום מראש על עסקאות עתידיות.
  • פחות ניירת – יתרון נהדר נוסף של השימוש בגיפט קארד, זה שיש פחות ניירת, כי בעצם גיפט קארד הפך לתחליף למה שפעם היה שובר.

 

כדאי לדעת

שוק כרטיסי המתנה העולמי מגלגל סכומים ענקיים העומדים על מיליארדים בכל שנה. על פי סקרים שנעשו, הכרטיס הפך לבחירה מאוד פופולארית בייחוד במטרה להענקת מתנות לאירועים שונים. בנוסף, נמצא כי מקבלי הכרטיס מנצלים את הסכום שעל הכרטיס בממוצע תוך כחודש ורוב הלקוחות גם מנצלים את כל הסכום כבר בביקור הראשון שלהם בחנות.

 

מערכת הנפקה וטעינה

את הגיפט קארד מכינים באמצעות מערכת כרטיסים המאפשרת להנפיק, לטעון ולהשתמש בכרטיסים נטענים בנקודות מכירה. ניתן להטעין את הכרטיסים האלו מראש בכסף או בנקודות שימוש, מדובר במערכת המתאימה לכל בית עסק ללא תלות בעמדות תשלום של בית העסק. המערכת נועדה עבור הנפקת כרטיסי מתנה וגם עבור הנפקת כרטיסים אישיים הניתנים לטעינה מראש ושימוש אישי של הלקוח בבית העסק.

 

יתרונות המערכת

עכשיו שאתם גיליתם כמה נהדרת המערכת וכמה מעולה הפתרון של גיפט קארד בנסיבות רבות, גם מבחינה אישית וגם מבחינה עסקית. אולי זה הזמן שלכם להוסיף את זה לעסק שלכם או לפחות להנפיק כרטיס גיפט קארד מתנה לכמה אנשים אהובים, בטוח יש איזה חג או יום הולדת מעבר לפינה, וזו יכולה ההזדמנות המושלמת להפתיע במתנה מפנקת שמשאירה מקום לחוויות הבחירה בשביל מקבל הכרטיס.

כרטיס מתנה

אולי תאהבו גם את