חיפוש

מחיקת חובות ניתן לעשות היום תוך זמן קצר

בעבר כולנו היינו עדים לאותה "תספורת" שהטייקונים במדינת ישראל היו נהנים ממנה לגבי החובות שלהם והאמת היא, שזה הרגיז רבים מאיתנו. איך יכול להיות שדווקא אנשים שהם כל כך עמידים מבחינה כלכלית זוכים למחיקת חובות בקלות, בעוד אנחנו, האזרחים הפשוטים, צריכים להיאבק על הפטר החובות? אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם התרגזתם בעבר על הנושא הזה, כדאי שתדעו שהיום יש כזה דבר מחיקת חובות בהליך מהיר ויעיל מאוד – לכולם! משמעות הדברים היא שאם גם אתם מוצאים את עצמכם חייבים כספים ולא לגבי ברור לכם איך בכלל הגעתם לסיטואציה הזאת, הגיע הזמן להוציא את הראש מהחול ולהתמודד עם המצב. העניין הוא שהרבה פעמים דרך ההתמודדות של החייבים היא להעמיד פנים כאילו החוב לא קיים ולהמשיך את החיים כרגיל. עם זאת, חובות הם מסוג אותם הדברים שממש כמו כדורי שלג – רק הולכים וגדלים. לכן, עם הרפורמה החדשה כבר לא צריך להתעלם מהמצב ולהחמיר אותו, כי ניתן להתחיל לפעול למען מחיקת החובות שלכם כבר עכשיו, אז למה אתם מחכים? פנו עוד היום אל עורך דין מיסקביץ' וצאו לדרך חדשה!

מחיקת חובות ניתן לעשות

תופרים לכם תוכנית הבראה

 

אחד מהחידושים המרעננים ביותר בנושא של מחיקת חובות, זו העובדה שכאן למעשה "תופרים" לכם את תוכנית ההבראה המתאימה למידות שלכם. כלומר, לכל אדם שחייבים כספים לגורמים שונים יש יכולות כלכליות מסוימות ולכן גם תוכנית השיקום צריכה להיות מסוימת ולהתאים בדיוק לחייב עצמו. זה בדיוק מה שעושים במסגרת הרפורמה של מחיקת החובות, וחייב שיצליח לעמוד בתוכנית הזאת במלואה יקבל הפרט מסך כל חובותיו. מדובר על דבר מהפכני שכן בפעם הראשונה רואים את החייב לנגד העיניים ומנסים למצוא עבורו את הפתרון הטוב ביותר ולא להתאים אותו לסוג של סכמה. יתרה מכך, חשוב שתבינו שאם תעמדו בתוכנית שיציעו לכם להחזר החובות תוכלו ממש להתחיל את החיים הכלכליים שלכם כמעט מאפס, דבר שבעבר החייבים יכלו רק לחלום עליו! לכן מחיקת חובות זה נושא שכדאי לכם להכיר ומומלץ לפעול כמה שיותר מהר כדי להגיע להסדר הזה כי חבל שהחובות רק יגדלו בזמן שאתם דוחים את ההתמודדות עם המצב.

 

האם אתם צריכים איש מקצוע שילווה אתכם בתהליך?

 

ברוב המקרים התשובה לכך תהיה חיובית, שכן להתמודד עם גורמים שונים כמו הבנק או מערכת המשפט, זה לא דבר פשוט. לכן, בין אם מדובר על מחיקת חובות גדולים במיוחד ובין אם מדובר על מחיקת חובות קטנים יותר – כדאי שגם יהיה לכם עורך דין שיוכל ללוות אתכם בצורה נכונה. זו הסיבה שבגללה אנחנו ממליצים לכם לבחון היטב לאיזה עו"ד אתם פונים, שכן לא כל עורכי הדין מגיעים עם כל הידע הנדרש בנושא הזה. יש עורכי דין שמכירים טוב יותר את התחום ואילו אחרים לא בקיאים בכל הרפורמות ובכל החידושים. קחו בחשבון שאומנם לא תמיד יהיה לכם קל לעמוד בתוכנית הפירעון אך זה תמיד עדיף מאשר להתעלם מהמצב. יתרה מכך, בימינו תוכניות הפירעון הרבה יותר אטרקטיביות לעומת מה שהן היו בעבר כך שאין לכם סיבה אמיתית לחשוש, ובטח שלא אם יהיה לכם עו"ד מקצועי לצידכם.

 

אולי תאהבו גם את

הסכם בוררות
מהי תניית בוררות?

סעיפי בוררות הפכו לחלק בלתי נפרד מדיני החוזים המודרניים, המציעים חלופה לליטיגציה מסורתית ליישוב סכסוכים. הוראות חוזיות אלו מתארות את התהליך שבאמצעותו הצדדים מסכימים להגיש

קראו עוד »