חיפוש

מה כוללת החבילה של פספורט קארד

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד הדברים החשובים והמועילים ביותר, שכל מי שמתעתד לטוס לחו"ל ולשהות שם לתקופה קצרה או ארוכה. לכאורה, מדובר בצעד שהוא רשות בלבד ואין חובה חוקית על מטייל, איש עסקים או בעל מקצוע הנוסע לחו"ל לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות כאמור. עם זאת, הניסיון מלמד שהעדר ביטוח חושף את הנוסע למגוון רחב של בעיות שעלולות להתעורר בכל רגע נתון – מפני הנסיעה, במהלכה או במהלך השהייה בחו"ל והחזרה ארצה. בטיולים מאורגנים, חלק מהדרישה של המארגנים כוללת לרוב קיומו של ביטוח נסיעות לחו"ל לכלל המשתתפים בטיול. אילו ביטוחי נסיעות קיימים? מה זה פספורט קארד ומה מייחד אותו משאר ביטוחי הנסיעות לחו"ל? מה כוללת החבילה של פספורט קארד? כדאי לקרוא – כל התשובות להלן.

 

כל ביטוחי הנסיעות הקיימים ופספורט קארד

חברות ביטוח שונות מציעות לנוסעים לחו"ל ביטוחי נסיעות, שאמורים לכסות מספר מצומצם של בעיות תקלות שעלולות לקרות בשלבים שונים של השהייה בחו"ל. עם הבעיות האפשריות ניתן למנות ביטוחים הקשורים באבדן רכוש או כבודה, שהן למעשה גניבה או אבדן של המזוודה או המזוודות של התייר. בנוסף, ביטוח נסיעות לחו"ל כולל כיסויים רפואיים שונים, הבאים לכסות את המצבים והבעיות השכיחות ביותר שעלולות להתעורר. מנגד, ביטוח נסיעות לחו"ל לא יכלול בדרך כלל ביטוח עבור חולים כרוניים במחלות מסוימות, וגם לא בעיות החורגות מאלה המתוארות בפוליסה. בנוסף, רבית הביטוחים מחזירים כספים רק לאחר שהתייר חוזר לארץ ורק אחרי שהגיש תביעה מפורטת הכוללת את כל אבדן הרכוש או הבעיות האחרות שהתעוררו במהלך השהייה בחו"ל.

ביטוח פספורט קארד שונה בתכלית מסוגי הביטוח האחרים. היתרון העיקרי של פספורטכארד טמון ביכולת של בעל הכרטיס להשתמש בו לתשלומים מיידיים עבור טיפולים רפואיים, או לרכישת ביגוד  או ציוד אחר במקום זה שאבד. עם היווצרות המקרה הביטוחי, יוצר המבוטח קשר עם מוקד המאויש 24 שנות ביממה. לאחר בחינה קרה של הבקשה, יוטען הכרטיס הפלסטי שנמסר למבוטח, והוא יוכל להשתמש בו ככרטיס אשראי לכל דבר ועניין. ההתחשבנות בין החברה המבטחת למבוטח תתבצע לאחר הנחיתה חזרה בישראל.

 

ספר ומשקפיים בחופשה

 

מה נכלל בחבילה שמציעה פספורט קארד

למרות שתפישת הביטוח של פספורט קארד היא חדשנית ביסודה, הרי שגם החברה הזאת מעמידה חבילה סטנדרטית לרשות המבוטחים. מעבר לה, יחויב מחזיק הכרטיס בסכומים נוספים, אם יש ברצונו להצטייד בביטוח נסיעות בתחומים אחרים. החבילה הבסיסית כוללת כרטיס המאפשר תשלום במקום לנותני שירות רפואי אחר בחו"ל. בנוסף, נכללת בה בטסה רפואית לישראל, פינוי אווירי ממקום אירוע, כיסוי במקרה של רעידת אדמה וכן מוקד רפואי ואפשרות להתייעצות און ליין עם רופאים שונים. בנוסף, הכיסוי הרפואי הניתן ללקוח הוא גבוה מאד, ועומד על סך של 500,000 ₪.

בנוסף לחבילה הבסיסית ישנו מספר גדול של הרחבות, שכל אחת מהן מותאמת לסוג אוכלוסיה אחר וניתן לרכוש אותה בתמורה לתוספת תשלום.

אולי תאהבו גם את