חיפוש

להפוך את התחביב למקצוע: איך תוכלו לעשות כסף מטיקטוק?

צעירים רבים מרבים לעלות סרטונים לטיק טוק ולהשקיע בהם לא מעט זמן, וזאת לצד עיסוקם במקצועות אחרים.

לעומתם, ישנם אנשים שכבר זיהו את הפוטנציאל לעסוק במה שהם אוהבים, ומה שהם אוהבים הוא להעלות סרטונים.

המאמר יתאר כיצד תוכלו לעשות גם אתם כסף מטיק טוק.

 

איך הופכים את החשבון בטיק טוק לרווחי?

כדי להפוך את חשבון הטיק טוק לרווחי חשוב להיות קודם כל מזוהים עם מה שעושים. למשל אושיית רשת או מפורסם שהוא פרזנטור של חברה המשווקת מוצר מסוים, לא יפרסם אותו בדרך כלל אם הוא לא מאמין בו או לא משתמש בו. ואלו שכן עושים זאת, מייד מורגש שהם אינם מזוהים עם המוצר. בנוסף, חשוב מאוד להתמיד ולהעלות תכנים באופן שוטף. התכנים צריכים להיות מעניינים ומותאמים לשכבת הגיל אליה אתם פונים. ככל שהם יהיו יותר איכותיים ומקוריים, יהיו להם גם יותר צפיות. קחו למשל זמרים המעוניינים לקדם את השירים שלהם, הם יערכו קליפ איכותי ויעלו אותו לרשתות החברתיות על מנת שיקבלו כמה שיותר חשיפה. השאלה היא כמה צפיות אני צריך כדי להפוך את חשבון הטיקטוק שלי לרווחי?

 

מספר הצפיות האידיאלי

על מנת שחשבון הטיק טוק שלכם יהיה רווחי צריך לפחות 10,000 עוקבים כדי שתוכלו לפנות לחברות מימון שישלמו לכם כסף עבור החשיפה לעוקבים שלכם. כיום ההסכם בין הספונסרים השונים לפרזנטורים עומד על סכום ממוצע של 40 דולר על כל 1,000 צפיות. כלומר, ככל שיהיו לכם יותר עוקבים כך תרוויחו יותר. תהיו בטוחים שאף ספונסר לא ישקיע במספר עוקבים פחות מ-10 אלף כי זה פשוט לא ישתלם לו. בפלטפורמה של הטיק טוק קל יותר למצוא עוקבים מכיוון שהיא קלה לשימוש, חדישה ומאוד פופולרית. אומנם את העוקבים משיגים בקלות כאשר אתם סלבס או משפיעני רשת עם אלפי עוקבים, אך אפשר גם אחרת.

 ותהפכו את התחביב שלכם למקצוע?

כדי להגיע למספר העוקבים המינימלי יש לתייג את הסרטונים שלכם בהאשטאגים מקוריים ויצירתיים על מנת לעורר עניין בקרב עוקבים פוטנציאליים. אפשר גם לשלב פרסומות בסרטונים ולשתף את הסרטונים ברשתות חברתיות נוספות. צרו שיתופי פעולה עם חברים שלהם יש הרבה עוקבים על מנת שיעקבו גם אחריכם. היו מעודכנים בכל הטרנדים הרלוונטיים והחמים בטיק טוק, שפצו את הפרופיל שלכם בין אם מדובר בתמונת הפרופיל ובין אם בפרטים האישיים. להתפרנס מהטיק טוק אינו דבר פשוט, אלא מצריך עבודה קשה ומתמדת. למרות זאת כדי להשיג את הכמות המינימלית של העוקבים הראשונים, תוכלו לקנות אותם מחברה מקצועית. זכרו שהעוקבים חייבים להיות משתמשים אמיתיים ופעילים. צריכים להיות להם חשבונות פעילים בהם הם מעלים סרטונים ומקבלים עליהם צפיות. אל תתפשרו על האיכות!

 

דולרים

אולי תאהבו גם את