חיפוש

יתרונות וחסרונות של אינטרקום בעסק

כיום, השימוש באינטרקום ברוב מקומות העסקים שלוקחים את מקומם ברצינות ודואגים לסביבת עבודה בטוחה ויעילה, הוא מאוד פופולרי, ואף כזה הנחשב בגדר חובה, ונעשה עוד בשלבי התכנון והבנייה של העסק עצמו. מתוך הסוגים השונים של מערכת האינטרקום, תצטרכו למצוא את זה שיתאים בצורה הטובה ביותר לעסק שלכם, כך ארגנו לכם כמה יתרונות וחסרונות שיוכלו לעשות לכם קצת סדר בדברים

אם קיבלתם את אחת ההחלטות הטובות ביותר למשרד שלכם ואתם עומדים לפני רכישת אינטרקום לעסק, או אפילו רק חושבים על זה, אתם צריכים לחשוב על המערכת שמתאימה לכם ביותר; כזו רק עם מיקרופון, כזו עם מצלמה, אולי כמה נקודות אינטרקום בעסק שלכם על מנת למקסם את היעילות שלו או אפילו חיבור למוקדני חירום שיגיעו בלחיצת כפתור.

יתרונות האינטרקום

כבר הוכחנו שצירוף אינטרקום לעסק הוא ממש לא עניין של מה בכך ולו יש כמה יתרונות חשובים וקריטיים: מדובר על לחצן אחד שנותן לכם גישה להכניס אנשים ולקוחות לבית העסק שלכם מבלי לקום מהכיסא, או לצעוק לאחרים שיעשו זאת עבורכם. לא רק זאת, אלא שעם החידושים הטכנולוגיים והפיתוחים של היום, תוכלו גם לראות ולשמוע בדיוק את האדם שהולך להיכנס לכם לבית העסק ובכך למנוע מעצמכם, ומהאנשים שעובדים עימכם, מצבים לא נעימים. במידה ואתם רוצים לתקשר עם האנשים, לצורך זיהוי, גם בזה אין בעיה כלל –  מיקרופון מותקן ושפורפרת יעשו את העבודה בשבילכם. דבר נוסף; אם צורך במפתחות יותר – ישנו קודן באינטרקום, או במקרה הצורך טביעת אצבע ביומטרית, שתוכל להכניס את העובדים שלכם לבית העסק מבלי חשש שמפתחם הלך לאיבוד, נגנב או נפל לפיר המעלית.

חסרונות האינטרקום

אין ספק שככל גאדג'ט משרדי אחר מדובר בעלות לא קטנה, בעיקר כשצריך למקם כמה סוגי אינטרקום בבית העסק כך ששימושו יהיה היעיל ביותר. בנוסף, אם בפיתוחים טכנולוגיים וחידושים עסקינן, גם באינטרקום יכולות להיות תקלות העלולות למנוע מכם ומעובדיכם להיכנס למשרד בבוקר או לקבל לקוחות במהלך היום – לכן חשוב שגם תבחרו בחברה המספקת שירות 24/7, כל שתהיו מכוסים מבחינת דברים לא צפויים. לבסוף, כמו היסחי דעת רבים, האינטרקום יכול לצלצל המון במהלך היום וליצור המון רעש לא הכרחי במשרד, בייחוד כשמדובר במשרדים פעילים במיוחד – ראוי לקחת זאת בחשבון.

מכשיר יצירת קשר

אם כך, היכן כדאי לי למקם את האינטרקום?

אם גם אתם חוששים מהצד הרועש שלו, ואתם חושבים לשדרג את המשרד בארון בגדים/אחסון גדול, שווה וקומפקטי, למה לא לאחסן אותו בפנים כך שיבלום חלק מהצלצולים? תוכלו למצוא היום ארונות בגדים במבצע בחנויות רבות, גם בצורה של ארונות הזזה, שיתנו לכם פתרון אדיר לבעיית אחסון ומקום בבית העסק או במשרד באופן כללי, וגם תתחדשו בפריט מודרני, יפה וזול.

אולי תאהבו גם את