חיפוש

בדקנו את הטריפל של סטינג TV. מה הוא באמת כולל?

טלוויזיה היא אחד המוצרים הטכנולוגיים הכי בסיסיים בבית ובזכותה אנחנו צופים בתוכן המועדף עלינו, נהנים ממאות תכנים, ערוצים ותוכניות בזמינות מיידית וכמובן מעוניינים שהכל יהיה מגולם במחיר חודשי משתלם. האם סטינג TV – המותג הזול של yes עונה על כל הדרישות הללו? כל הפרטים מחכים לכם כאן ובאתר סמארט קאט בכתובת https://www.smartcut.co.il.

 

מה קיים בסטינג tv?

מותג הלואו קוסט של yes מציע עשרות מערוציה בילד אין בחבילת הבסיס, סדרות ישראליות כולל סדרות בהפקות מקור, עולם תוכן עשיר לילדים, ערוץ יס דוקו, ערוצי מדע וטבע, תכנים מבית HBO במקביל לשידור בארה"ב וללא תוספת תשלום.

הפיצ'רים הטכנולוגיים של ממירי סטינג טיוי מציעים יכולת הקלטה וצפייה מכל מכשיר, צפיית הבינג' המפורסמת של yes המנגנת אוטומטית את הפרק הבא, שירות startover להפעלת תוכנית שכבר החלה מההתחלה ואת שירות CatchUp המאפשר לצפות בכל התוכניות שבוע אחורה.

 

על הטריפל

שירות הטריפל של סטינג tv מציע לצד שירותי הממיר והתוכן שהזכרנו כאן, גם חבילת אינטרנט תשתית וספק מבית בזק בינלאומי החל מ-40 מגה לשנה וטלפון קווי עם 300 דקות שיחה לטלפונים ניידים ונייחים. הממיר הראשון (כולל סטרימר VOD) ללא עלות, כל ממיר stting box נוסף יעלה 19.90 לחודש.

 

כמה עולה הטריפל של סטינג tv?

עלות החבילה היא 199 ₪ לחודש, כאשר 3 החודשים הראשונים במחיר של 99 ₪ לחודש.

ראוטר חינם לשנה הראשונה ולאחר מכן בתשלום של 9.90 ₪ לחודש.

דמי ההתקנה בעלות חד פעמית של 49.90 ₪, דמי משלוח 50 ₪.

אפשרות לשדרג את מהירות האינטרנט עד 100mb בתוספת תשלום של 10 ₪ לחודש.

כדאי לבדוק מה עוד מציעה החברה מבחינת מבצעים תקופתיים – ייתכן שהמחירים הללו הם לא האחרונים.

נקודה חשובה למנויים ולמצטרפים חדשים: הטריפל מורכב משתי חשבוניות נפרדות – האחת מטעם סטינג טיוי והשנייה מטעם בזק בינלאומי.

 

פירוט ערוצי הטלוויזיה בחבילת הטריפל:

כל הערוצים הישראליים (כאן, קשת, רשת, ערוץ 9, ערוץ 20, ערוץ 24)

ערוצי הסדרות: yes אקשן, yes קומדי, yes דרמה, yes דוקו, yes oh, ויוה, ויוה+, E.

ערוצי הסרטים: yes 1 ,yes 2 ,yes 4 ,yes 5 ו-yes דוקו.

ערוצי הילדים: הופ, הופ ילדות ישראלית, Zoom, גו'ניור, ניק גו'ניור, ניקלודיאון, teennick, ערוץ כוכבים, בייבי, yesKidz ,yesWIZ ,yes5

ערוצי מדע וטבע: דיסקברי, נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד, נשיונל ג'יאוגרפיק, אנימל פלאנט, דיסקברי סיינס.

חבילת ספורט: sport 5 HD, sport 5 plus

VOD – כל תכני ערוצי הסרטים, הסדרות והילדים

ניתן להתחבר לשירות באמצעות סטרימר או אפליקציה ולצפות מכל מקום. הצפייה מתאפשרת בחמישה מכשירים במקביל: 3 מכשירי stingTV box ועוד שני מכשירים נוספים כמו סמארטפון, טאבלט ומחשב.

 

ליגת האלופות

אולי תאהבו גם את