חיפוש

האם עורך דין הוא איש המקצוע שאתם צריכים עכשיו?

מצאתם את עצמכם בסיטואציה מורכבת? עברתם על החוק ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל את ההתמודדות? אם כך, אין ספק שאתם מוטרדים וזקוקים לעזרה. זה לא משנה אם מדובר על תאונת דרכים שאתם אשמים בה ולפני הכול אתם זקוקים לטיפול רפואי או שמדובר על כל עבירה אחרת שעשיתם. מה שבטוח שבדיוק ברגעים כאלה חלק ממה שצריך זה לפנות אל עורך דין מקצועי שיוכל לסייע. אומנם נקודת המוצע שלכם צריכה להיות שהוא לא באמת יוכל לשנות את העובדות ואת מה שקרה בפועל, אך מצד שני, הוא בהחלט יוכל לעזור לכם לצאת מהמצב שאליו נקלעתם. כלומר, אולי בסופו של דבר יהיה עליכם לשלם פיצויים לצד שבו פגעתם ואולי העונש אפילו יהיה חמור, אך עם עורך דין מקצועי תוכלו גם לדאוג לכך שהעונש לא יהיה מקסימאלי.

 

מדוע חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מעורך דין כמה שיותר מהר?

זה לא משנה אם זומנתם לחקירה במשטרה או שאתם צריכים להתמודד עם כל סיטואציה אחרת שאתם לא מורגלים בה. מה שבטוח זה שייעוץ מקצועי של עורך דין יוכל לעזור לכם להבין כיצד לעשות את הדברים בצורה שתמזער כמה שרק אפשר את הפגיעה בעצמכם. מה מותר להגיע בחקירה משטרתית וממה עדיף להימנע? והאם אתם בכלל מודעים לזכויות ולחובות שלכם? האם יש משהו שעדיף שלא  תעשו כי אחר כך עלול להיות שהוא יחזור ויפגע בכם? עורך דין מוביל ומקצועי הוא האדם שממנו כדאי לכם לקבל ייעוץ ועדיף שזה יקרה בשלבים הכי מוקדמים של התהליך שבו אתם נמצאים. כך תוכלו לדעת מה צפוי לכם והרבה פעמים זה בדיוק מה שירגיע אתכם ויכין אתכם לעתיד.

 

עורכת דין

איך תדעו שפניתם אל עורך הדין הכי טוב שיש?

האמת היא שכאשר מתחילים לחפש עורכי דין, בין אם מדובר על עורכי דין לענייני תאונות דרכים, דיני עבודה או אפילו דיני משפחה, מגלים שיש הרבה מאוד אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה. לכן גם מתעוררת הדילמה, כי איך ניתן יהיה לבחור בין כל כך הרבה אנשי מקצוע שיכולים לעזור לנו? כמובן שהדבר הראשון שצריך לברר זו שאלת ההתמחות הספציפית, שכן אם אדם הוא עורך דין עם התמחות בנדל"ן לא בטוח שהוא יוכל לעזור לכם עם תהליך הגירושין שאולי אליו אתם נכנסים היום. שנית, חשוב מאוד לבדוק שאתם פונים אל אדם מקצוען שעובד בתחום הזה כמה שיותר שנים. הניסיון בענף הזה מסייע, לא רק מבחינת ההיכרות עם החוקים אלא גם מבחינת ההיכרות עם המערכת. לפעמים, כאשר אנחנו מפקידים את העניינים שלנו בידי עורך דין מוכר וידוע, אנחנו יכולים לצפות ליחס טוב ומהיר יותר מבחינת התהליך כולו. לכן שווה לעשות כמה שיותר בירורים ורק אז להחליט מי יהיה עורך הדין שילווה אתכם.

 

איך ומתי משלמים?

לכל עורך דין גביית חובות יש את שיטת הגבייה שלו ולכן, אם חשוב לכם לא להתמודד בהמשך עם הפתעות בנושא הזה ולשלם מחירים מופקעים, כדאי שתדברו על הדברים עם איש המקצוע מראש. איך הוא גובה את התשלום שלו? האם הוא ירצה אחוזים מהפיצויים שאולי תקבלו אתם בסוף התהליך כולו? או שהוא דורש את שכר הטרחה שלו מראש ובמספר תשלומים מאוד מצומצם? כדאי יהיה לעשות בירורים שונים מראש, לדעת למה אתם נכנסים ובצורה כזאת לקבל את ההחלטות הנכונות לכם. עורך דין הוא אדם שצריך לדאוג לאינטרסים שלכם ולכן לא כדאי שתדחו את הפניה אליו.

אולי תאהבו גם את

הסכם בוררות
מהי תניית בוררות?

סעיפי בוררות הפכו לחלק בלתי נפרד מדיני החוזים המודרניים, המציעים חלופה לליטיגציה מסורתית ליישוב סכסוכים. הוראות חוזיות אלו מתארות את התהליך שבאמצעותו הצדדים מסכימים להגיש

קראו עוד »