חיפוש

חזה נפול מהו ומה עושים בכדי לתקנו

חזה נפול מהו ומה עושים בכדי לתקנו?

שדיים נפולים הם סיטואציה אסתטית לא נעימה אבל מאד נפוצה, המראה של החזה הנפול גורם לנשים רבות להרגיש פחות חושניות, נשיות ובכף למעשה לערער את ביטחונם העצמי באופן קיצוני.

תופעה זו יכולה להיגרם בעקבות מספר גורמים כאשר השנים הנפוצים ביותר הם: חזה נפול לאחר לידה וחזה נפול כתוצאה מגודל לא פרופורציונאלי של השדיים, מה שקורה למעשה זה שגודל השדיים ומשקלם הכבד גורמים לעור להימתח בצורה ניכרת, כתוצאה מכך השדיים מתחילים לצנוח כלפי מטה.

ניתוח הרמת חזה יתקן עבורכן את המראה הנפול ואף יעצב את השדיים לזקוקים ויפים.

חזה 3

ניתוח הרמת חזה לתיקון של חזה נפול

במהלך ניתוח הרמת חזה הצוות הרפואי בראשותו של המנתח הפלסטי יסיר את חתיכות העור המיותרות שגורמות לשדיים לצנוח, יעצב את מראה השדיים על ידי הרמת הפטמה למרכז החזה על מנת להעניק מראה טבעי וזקוף ואז יתפור למעשה את העור באופן בו השדיים מעוצבים כעת.

שילוב של ניתוח הקטנת חזה מומלץ מאד עבור אותן נשים שהסיבה לצניחת השדיים שלהן נגרמה כתוצאה מחזה טבעי גדול מהפרופורציות הנורמאליות, השילוב של ניתוח הקטנת חזה יחדיו עם ניתוח ההרמה תקטין משמעותית את הסיכויים כי לאחר כמה שנים המצב יחזור על עצמו והשדיים יצנחו שוב מהמשקל הרב שלהן.

האם לאחר ניתוח לתיקון חזה נפול יישארו צלקות?

הסיכויים שלאחר ניתוח לתיקון חזה נפול תישאר צלקת כלשהי הם גבוהים אך כאן נכנסת לתמונה הטכניקה, המקצועיות והניסיון של המנתח, ככל שהמנתח יהיה טוב ומקצועי יותר ככה הצלקת תהיה קטנה ומוסתרת יותר, לאחר רוב ניתוחי הרמת החזה קשה מאד להבחין בצלקות כיוון והן קטנות ונסתרות מאחורי כפלי החזה.

האם ניתוח התיקון יכול להשאיר את החזה לא סימטרי לאחר מכן?

הסיכוי לסיטואציה של שדיים לא סימטריות לאחר ניתוח הרמת חזה קיימת אך באחוזים מאד נמוכים וגם כאן הסיכויים יהיו קלושים יותר ככל שהמנתח יהיה מנוסה ומקצועי יותר.

אולי תאהבו גם את

ניתוח מתיחת בטן מהו

ניתוח מתיחת בטן מהו? ניתוח מתיחת בטן הוא הליך כירורגי המומלץ לכל מי שמראה הבטן הרפויה מטריד אותו, מתיחת בטן היא למעשה מתיחה של שרירי

קראו עוד »
ניתוח אף מהו

ניתוח אף מהו ניתוח אף אסתטי הוא הליך כירורגי שנעשה עקב סיבות אסתטיות שגורמות למטופל/ת להרגיש חסרי ביטחון ודימוי עצמי נמוך, מכיוון שהאף הוא איבר

קראו עוד »
כמה עולה הגדלת חזה

כמה עולה הגדלת חזה? מחירי ניתוח הגדלת חזה וניתוחים פלסטיים בכללותם מושפעים מכמה משתנים אשר גורמים למחירים לעלות או לרדת ביחס למחיר המוצע בשוק, המשתנים

קראו עוד »
הגדלת חזה ללא ניתוח מהי

הגדלת חזה ללא ניתוח מהי המילה "ניתוח" הייתה ועודנה מרתיעה ומפחידה, ואין כמעט אדם שלא יפחד מניתוח הגדלת החזה בו יתבצעו חתכים עמוקים שיגרמו לתהליך

קראו עוד »